obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
USB Remote Connection op Fritz!Box Fon Wlan 7170
Manush
Dit bericht verplaaatst van Algemeen naar Fritzbox. Al doende leert men........


Ik maak gebruik van de Fritz!Box Fon Wlan 7170 met Firmware versie 58.04.67. Dit is niet de nieuwste versie, maar ik gebruik

deze op aanraden van AVM i.v.m. een probleem van nietbereikbaar zijn voor inkomende gesprekken.

Daarbij gebruik ik Fritz!box USB Remote Connection versie 02.01.20 voor 2HD`s en een printer.

In de 7170 bij 'Advanced Settings' > 'USB Remote Connection' stap 1 uitgevoerd: "install program for the USB remote

connection" en bij stap 2 printer en USB mass storage devices aangevinkt en Apply.

In 'Overview of Devices' staan ze alledrie keurig vermeld en uiteraard 'Enable the USB remote connection' aangevinkt.

Bij 'Mass Storage Devices' vind ik onderaan de pagina de vermelding "No settings can be configured because this device

is currently being used via the USB Remote Connection.", hetgeen dus betekent dat de eventuele 'settings' moeten

worden geconfigureerd vóór dat de USB Remote Connection wordt ingeschakeld! Maar dit terzijde.


Wanneer ik nu het USB Remote Connection-scherm open en één van de USB-devices (HD('s) en/of printer) wil 'connecten'

komt er een schermpje met de titel 'Note' en daarin de volgende boodschap: "Could not establish the connect to the

device. Attempt to establish the connection again. If the connection still cannot be established, check the firewall

setting to make sure that the USB remote connection is registered and enabled as an exception." met alleen een OK-

knop.


De Windows Firewall wordt beheerd door McAfee Personal

Firewall. Ik heb de firewall in McAfee tijdelijk uitgeschakeld,

zonder resultaat.

Ik gebruik Windows 7 Home Premium.


Wat mankeert hieraan? Sla ik iets over? Doe ik iets verkeerd?

Iemand enig idee?

met groet,
Manush.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'USB Remote Connection op Fritz!Box Fon Wlan 7170', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Advertentie