obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Betaal voor alles in één smart terwijl download 12,3 en upload 1,5 geleverd wordt.
GeenProfKlager
Ik heb ruim 2 jaar xs4all als internet provider. Ik had eerst een alles in één pakket comfort afgesloten. Aansluiting was keurig geregeld. Vond de snelheid te langzaam. Na een postcode huisnummer check heb ik een paar maanden later mijn alles in één pakket gewijzigd van comfort naar smart. Merkte dat de snelheid erg traag bleef. Klagen deed ik niet. Ik dacht dat het te maken had met mijn WIFI. Een paar weken geleden ben ik stappen gaan ondernemen om de trage internet aan te kaarten door te beginnen met te klagen over trage WIFI aangezien ik de speedtest op mijn iPhone deed. Ik kreeg te horen dat xs4all instaat was om sneller internet te leveren en ik kreeg een internet repeater maar ik moest wel een jaar contract tekenen. Ik was blij. Het graafwerk werd gedaan en twee man sterk lieten mij achter jawel zonder televisie en internet. Een uur aan de telefoon gehangen met xs4all; gelukkig wel weer de (trage) internet en afgewimpeld door de klanten service “ er staat 50 mbits Mbits op uw lijn dus compensatie kunt u vergeten en by the way u klaagt over traag WIFI en waarom klaagt u nu pas. Afgelopen vrijdag besloot ik om in te loggen op de modem/router die ik van xs4all heb ontvangen wat blijkt er staat geen 50 Mbits op mijn lijn maar slechts download 12,3 Mbits en upload 1,5 Mb terwijl ik dacht een alles in één pakket “smart” te hebben en waar ik trouw voor betaal terwijl er een basic abonnement geleverd was/wordt. Wat geen compensatie. O en geen wonder dat mijn WIFI traag is of is deze niet traag aangezien er maar zo weinig MBits door XS4all geleverd wordt.

27 februari is er monteur geweest en heeft ingelogd in de Fritzbox en is naar de wijkcentrale geweest. Was door hem niet te constateren dat er maar zo weinig MBits op de lijn staat?

Ik voel mij door XS4all benadeeld. Betaal trouw vanaf augustus 2017 voor een “ smart “ abonnement terwijl er maar een “ basic “ geleverd is/wordt
Gewijzigd door GeenProfKlager op 02 maart 2020, 15:35
 
bart125
dat is niet hoe ik xs4all ken (vroeger nomen ze contact met je op als de max. haalbare snelheid ook op een goedkoper abo gehaald werd.

maar de tijden zijn nu definitief veranderd denk ik,
(volgens mij zijn er bij de KPN nog steeds mensen die maandelijks huur betalen voor hun draaischijf toestel)
 
tubejack
Ik zou zelf eerst een kijken wat er technisch mogelijke is op uw postcode en huisnummer.
Dat kan via deze site https://kpn-compleet-fpi-info.foursta...urstack.nl

Wat staat daar?
 
GeenProfKlager
Er staat: Koper dat het beschikbaar is; distributiepunt MDF; max pakket premium

Technologie internetsnelheid koper/DSL 53 Mbits and bonded koper DSL 104 Mbits.

De tweede koper is inmiddels aangelegd.

Dus waardoor er maar slechts 12,3 Mbits op mijn lijn staat terwijl ik voor xs4all Smart betaal?
 
tubejack

GeenProfKlager schreef:

Er staat: Koper dat het beschikbaar is; distributiepunt MDF; max pakket premium
Technologie internetsnelheid koper/DSL 53 Mbits and bonded koper DSL 104 Mbits.
De tweede koper is inmiddels aangelegd.
Dus waardoor er maar slechts 12,3 Mbits op mijn lijn staat terwijl ik voor xs4all Smart betaal?


Ok dat klinkt goed.Thumbs Up Kun je ook een schermafdruk maken van de DSL pagina?
Dan krijg je zoiets als dit.
tubejack voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Betaal voor alles in één smart terwijl download 12,3 en upload 1,5 geleverd wordt.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Download iTV Snelheid : 6 20 sep 2022
Ringtone voor Fon Fritzbox : 5 25 jul 2022
rekening voor gratis datasim Klacht over XS4ALL : 5 10 jul 2022
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 jan 2022
Advertentie