obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Love nature 4K zwart beeld!
PatrickS
Hallo,

Ik zit al een tijdje met een probleempje!
Begin dit jaar heb ik ontvangen de arris 5202 voor de weinige 4k zenders die er helaas maar zijn! Toen bleek dat de zender love nature 4k alleen op zwart beeld blijft staan en heel af en toe de melding dat ik alle kabels en aansluitingen moet controleren( zonder succes)
Toen was ik plotseling het hele 4k pakket kwijt dus geen zenders meer te bekennen in 4k! Contact gehad met xs4all zonder enig succes! Intern zou het bekeken worden en zou ik feedback krijgen. Nu 2 en halve maand later zelf toch maar even een mailtje gestuurd!
Na een paar dagen netjes een telefoontje gekregen van xs4all en ik zou een 2e arris 5202 ontvangen! Deze gisteren avond aangesloten en tot mijn verbazing waren wel de 4k zenders terug maar helaas love nature doet het nog niet in 4k( de regulier zender doet het wel)
Meerdere hdmi poorten gebruikt andere kabels ook andere internetkabels maar helaas zonder succes!
Zijn er toevallig mensen die dit probleem kennen?
De arris is aangesloten op de LG oled c9

Groeten Patrick
 
Gieter
Wel de juiste kabel gebruikt?
https://nl.wikipedia.org/wiki/High-de...de_versies
 
PatrickS
Nou ik mag er toch zeker wel vanuit gaan dat de meegeleverde kabel geschikt is? En de andere 4k zenders doen het wel gewoon prima
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Love nature 4K zwart beeld!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
zo nu en dan zwart scherm Algemeen : 1 05 sep 2021
Televisie-app geen beeld op iPad TV Problemen : 1 05 apr 2021
Beeld bevriest Klacht over XS4ALL : 12 18 aug 2020
TV beeld op zwart, geluid gaat door. TV Problemen : 19 01 feb 2020
Netflix regelmatig even stilstaand beeld TV Problemen : 1 06 nov 2018
Advertentie