obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Overstap naar Freedom, xs4all biedt “Pack” aan om emailadressen bij xs4all bereikbaar te houden?
Gieter

LK100 schreef:

jammer dat er nog geen TV app beschikbaar is, maar dat schijnt in de pijplijn te zitten.


Nog niet getest, stukje uit mijn gebruiksaanwijzing.
Gieter voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
LK100
De TV app van Canaal Digitaal is wel beschikbaar en die heb ik ook geïnstalleerd op mijn smartfoon, maar we hebben van Freedom geen inloggegevens gekregen dus kunnen we niets met de TV app doen. Freedom is dit nog aan het uitrollen. We moeten de nieuwsbrief in de gaten houden, zegt Freedom, want daar wordt het aangekondigd.
 
Gieter

LK100 schreef:

De TV app van Canaal Digitaal is wel beschikbaar en die heb ik ook geïnstalleerd op mijn smartfoon, maar we hebben van Freedom geen inloggegevens gekregen dus kunnen we niets met de TV app doen.

Ik zie het ook.
Geduld.
 
bart125
Als je niks regelt is een paar minuten dat je nieuwe provider de verbinding als opgeleverd meld niks meer toegankelijk.
(m.i. normaal je moet voor die tijd je mails hebben overgezet als je niet wilt betalen voor pack).
m.i. mag xs4all jouw niet pack in de maag spitten op basis van niet gereageerd je moet dat abo actief afsluiten als je het wilt



je mail adres wordt 6 maanden in de koeling gezet voordat het weer gebruikt kan worden door iemand anders
maar dat is al vanaf het begin standaard procedure

je kan overigens zelfs je abonnee nummer niet meer ingeven als je een vraag wilt stellen over de laatste rekening zoals in mij geval
 
Gieter

bart125 schreef:


je kan overigens zelfs je abonnee nummer niet meer ingeven als je een vraag wilt stellen over de laatste rekening zoals in mij geval


Die laatste rekening, omdat het vooruit betalen is betaal je dubbel.
Dat bedrag moet bij de volgende rekening terug komen.
Het systeem kent geen tussentijdse betalingen.
Vragen moet je bij opzeggingen doen 020-3987450
 
internethiks

bart125 schreef:

Als je niks regelt is een paar minuten dat je nieuwe provider de verbinding als opgeleverd meld niks meer toegankelijk.
(m.i. normaal je moet voor die tijd je mails hebben overgezet als je niet wilt betalen voor pack).
m.i. mag xs4all jouw niet pack in de maag spitten op basis van niet gereageerd je moet dat abo actief afsluiten als je het wilt


Eens, opletten bij die actie is wel noodzakelijk, standaard staat de keuze op Pack
Bij next next finished zit je daar dus even aan vast.

bart125 schreef:


je mail adres wordt 6 maanden in de koeling gezet voordat het weer gebruikt kan worden door iemand anders
maar dat is al vanaf het begin standaard procedure

je kan overigens zelfs je abonnee nummer niet meer ingeven als je een vraag wilt stellen over de laatste rekening zoals in mij geval


Ik ga het beleven, ik heb bij het doorsturen een jaar aangegeven, gewoon omdat het kon.
Af en toe eens testen. Vandaag omgezet, bij mij werkt het doorsturen.
 
LK100

LK100 schreef:

Sinds gisteren 19 juni zit ik op dsl van Freedom. Ik kom van xs4all vandaan. Mijn download snelheid is van 50 Mbps bij xs4all naar 98 Mbps gegaan. De overstap is soepel verlopen, nieuwe fritz.box 7590 doet het prima
Ik heb nog wel een vraag over mijn emailadressen bij xs4all. In de brief die ik van xs4all kreeg over mijn overstap, die vanuit freedom.nl was aangevraagd, staat dat ik bij xs4all voor 15,25 euro per maand een “pack” abonnement kan nemen, zodat ik mijn email adressen van xs4all kan blijven gebruiken. Maar ik heb toch wettelijk recht op nog 6 maanden gebruik van mijn emailadressen bij xs4all na mijn overstap?
In de brief staat ook dat “Pack” automatisch wordt afgesloten. Wat betekent “afgesloten” in dit geval? Afsluiten is toch iets stopzetten, of zie ik dat verkeerd. Ik heb xs4all helpdesk een mail gestuurd, maar die nemen een week de tijd om antwoord te geven…
Dank alvast voor een reactie, groet Louis


Ik haak weer even terug naar de start van dit bericht.

Ondertussen heb ik een paar keer telefonisch contact gehad met xs4all over mijn overstap naar Freedom en beëindiging van mijn xs4all abonnement.

In de brief die ik begin juni van xs4all kreeg stond dat mijn abonnement op 19 juni werd beëindigd.
De dsl lijn switch van xs4all naar freedom verliep op 19 juni smetteloos.

Een paar dagen later zat ik van 50Mbps bij xs4all op 100Mbps download bij Freedom. Sinds 2 juli zit ik op 200 Mbs download!
Telefonisch heeft xs4all toegezegd dat mijn abonnement bij hen is beëindigd per 19 juni en dat ik geen Pack heb afgesloten.
Vanaf vandaag 3 juli, kan ik ook niet meer inloggen op mijn account bij xs4all. Dat is prima. Al mijn email berichten komen binnen via mijn eigen domeinnaam dat nu via freedom loopt.

De laatste rekening van xs4all, met vooruit betaling over de maand juli, heb ik laten storneren. Die ging over periode 26 juni tot 26 juli, maar toen was ik geen klant meer bij xs4all.

Trouwens, contact met de helpdesk van Freedom verloopt supersnel.
Ik ben heel blij overgestapt te zijn.

Succes Freedom.nl,
ga zo door!
 
bart125
Oke ik ben in februari weggegaan toen was het nog xs4all.
Op dat moment was pack gewoon een keuze die je kon maken en niet standaard aan stond.

ik vraag me eigenlijk af of dat wel door de beugel kan. qua verkoop techniek
 
forumuser
Ik ben ook van XS4ALL naar Freedom overgestapt. Dat pack verhaal heb ik na wat heen-en-weer gebel ook voor elkaar gekregen.
Maar wat een belabberde manier van doen zeg! Een medewerker vertelt mij (meerdere keren in meerdere supportcalls) dat het pack ACHTERAF gefactureerd wordt. En dan ook nog eens per 2 maanden. Dat gannef bij KPN (want de naam is nog het enige wat aan het goeie ouwe XS4ALL doet denken) flikt het dus gewoon om hun klanten te verplichten bankje te spelen voor KPN.

En om het allemaal NOG erger te maken, doet KPN niet wat ze beloofd hebben en incasseren ze het doodleuk vooraf.

Geen seconde spijt van de overstap van EXS4ALL naar Freedom!
 
wil
Ik ben ook over naar Freedom per 17 juli. Maar mijn contact met xs4all liep tot 31 juli. Dat was omdat ik een nieuw modem had en verplicht een jaar contract had tot 31 juli. Maar op 17 juli sloot xs4all alles af. Geen mail meer en ik kan niet meer inloggen op mijn account bij xs4all. KPN haalde ook meteen mijn 5 euro korting af van mijn mobiel abo en halveerde mijn data, omdat ik geen recht meer had op KPN compeet. Ik ben beniuwd naar de eindafreking, of ik moet betalen tot 31 juli bij xs4all.

Ik kreeg nog wel een laatste mail van xs4all. Of ik het zeker wist van de overstap en dat ik pack kon afsluiten voor 6 maanden en dat ik wel weg ging bij de als beste geteste provider.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstap naar Freedom, xs4all biedt “Pack” aan om emailadressen bij xs4all bereikbaar te houden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Van DSL naar Glasvezel XS4ALL Glasvezel diensten : 11 22 mei 2023
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
Wanneer gaat FTTH naar 1 gigabit ipv 500 Snelheid : 11 16 jan 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
Advertentie