obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Meerdere publieke IP adressen koppelen aan modem Fritzbox 7590
Donkerg
Vraagje omtrent een subnet koppelen aan het Fritzbox7590 modem.

Ik heb een subnet besteld bij Xs4all welke ook netje is geleverd.
Deze heb ik ingesteld op Public IPv4 subnet in Home Network/Network/IPv4 Adresses.

Dit werkt prima.

Maar nou zou ik bijvoorbeeld Poort 80 op ipv4-1 willen laten landen, maar 443 op ipv4-2 willen laten landen. Ik heb gekeken bij Permit acces, maar daar heb ik geen keuze op welk publiek ipv4 adres ik wat opvang voor zover ik het zie.

Iemand hier ervaring mee ? Of wellicht een andere modem keuze die past op een glaslijn van xs4all ?
 
LouisL
Wat probeer je precies te bereiken: ieder IP-adres in de range is nml. van buiten te bereiken als je de firewall daarvoor open zet. Dus als je de poorten die je wilt gebruiken openzet (voor een device dat een publiek IP-adres) heeft kun je dat bereiken. Dus wel per device configureren.
Of wil je poort 80/443 vanaf je "gewone" IP adres routeren naar port 80/443 op een public IP? Lijkt me niet erg zinvol...
 
Donkerg
Thanks. Wat ik niet wist is dat je simpelweg het public ip adres uit het subnet kan ingeven in je pc/server van je lan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Meerdere publieke IP adressen koppelen aan modem Fritzbox 7590', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Snelheid WAN-poort 7590 Fritzbox : 7 08 jul 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritzbox 7583 Fritzbox : 558 12 aug 2022
Eufy Video deurbel <> Fritz!box 7590 Domotica : 14 25 jun 2022
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 jan 2022
Advertentie