obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Arris 2952 luistert (luisterde) niet
sciurius
Gisteren had ik ineens dat het Arris kastje niet meer reageerde op de afstandsbediening. Geen enkele functie, ook poweron/off niet. Het is mogelijk dat er per ongeluk op de afstandsbediening iets is gedaan (bv. een toets te lang ingedrukt of zo) maar er is mij niets bekend van een (kinder?)beveiliging die op deze wijze zou kunnen worden ingeschakeld.

Na uitzetten (langdurig spanningsloos maken) van de Arris deed hij het weer normaal.

Kent iemand dit gedrag? Ik vind het ook verdacht, zo kort na een update van de systeemsoftware...

PS: Ik gebruik een programmeerbare Logitech Harmony afstandsbediening. De bediening van de andere apparaten werkte normaal, en de Arris reageerde ook niet op de 'eigen' afstandsbediening (de witte van XS4all).
 
sciurius
Gisteren nogmaals. Ik heb een storing gemeld bij XS4All.
 
sciurius
Standaard antwoord van de helpdesk: factory reset doen, dan is het over. Anders maar weer bellen.

Kortom, men heeft geen idee.

Ook vind ik de opmerking "Eventuele opnames gaan niet verloren" weliswaar correct, maar ze zeggen er niet bij dat je alle andere instellingen (waaronder zenderlijsten!) weer helemaal opnieuw moet invoeren.

Voelt toch een beetje stenentijdperkachtig.
 
Gieter
Als het goed is, staan je alternatieve zenderlijsten ook in de cloud.
Ik deed dit iedere 60 dagen om de ontvanger fit te houden.
 
sciurius
Dat zou mooi zijn! Volgende week even proberen.
Dank voor de tip.
 
sciurius
Idd, zendelijsten blijven behouden. Moeten wel opnieuw worden geselecteerd.
Benieuwd of de storing nu verleden tijd is. De toekomende tijd zal het leren.
 
sciurius
Deze storing is inderdaad niet meer opgetreden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arris 2952 luistert (luisterde) niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Arris ViP kanalen zichtbaar maken Algemeen : 1 20 dec 2021
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
(Arris 2952) Telkens weer nieuwe software Algemeen : 21 22 nov 2020
Advertentie