Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Pagina 1 van 2: 12
|
migratie KPN
|
|
Medusa |
Geplaatst op 15 June 2022, 19:42
|
Activiteit » Enschede » 7531KD » 100mb » Frizbox 7581 » xs4all Berichten: 2 Lid sinds: 15 Jun 2022 |
Goedenavond allemaal, ik zit bijna 20 jaar bij xs4all maar dit heb ik mog nooit meegemaakt! Mijn beltegoed van mei 200 min is helemaal op gegaan aan xs4all zonder contact te hebben gehad. Maar nu mijn probleem, sinds de migratie kom ik niet meer rechtstreeks op het internet. Ik krijg te zien u heeft geen toegang tot deze website. kan op een linkje klikken maar dan is alles weg klik ik dan weer op Safari dan verschijnt de we bsote wel! ik heb Norton Vpn vandaag verwijderd( betaald abb.) zonder resultaat. En nu kan ik ook niet meer in mijn Apple ID!! Help wat moet ik doen? |
|
|
minne |
Geplaatst op 16 June 2022, 07:25
|
Activiteit » Vaassen » 8172AN » Internet Berichten: 32 Lid sinds: 29 May 2012 |
In dit geval lijkt het me het beste om contact op te nemen met de XS4ALL Heldesk: 020 398 76 66 |
|
|
meppele |
Geplaatst op 16 June 2022, 09:46
|
Activiteit » 1813 » Internet,TV & Bellen » Fritz!box » FTTH - FB7590 & Rep. FB3000 Berichten: 301 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Goedenavond allemaal, ik zit bijna 20 jaar bij xs4all maar dit heb ik mog nooit meegemaakt! Mijn beltegoed van mei 200 min is helemaal op gegaan aan xs4all zonder contact te hebben gehad. Maar nu mijn probleem, sinds de migratie kom ik niet meer rechtstreeks op het internet. Ik krijg te zien u heeft geen toegang tot deze website. kan op een linkje klikken maar dan is alles weg klik ik dan weer op Safari dan verschijnt de we bsote wel! ik heb Norton Vpn vandaag verwijderd( betaald abb.) zonder resultaat. En nu kan ik ook niet meer in mijn Apple ID!! Help wat moet ik doen?
meppele voegde bij, bestand:
|
|
|
minne |
Geplaatst op 16 June 2022, 09:59
|
Activiteit » Vaassen » 8172AN » Internet Berichten: 32 Lid sinds: 29 May 2012 |
Die staat bij mij ook nog steeds op XS4ALL. We hoefden, volgens KPN, bij de migratie niets zelf te doen, dus ik laat het voorlopig maar zo. Ik heb wel wat probleempjes, maar die zijn volgens mij niet te herleiden naar deze instelling. De problemen die Medusa beschrijft, heb ik zeker niet. |
|
|
meppele |
Geplaatst op 16 June 2022, 10:25
|
Activiteit » 1813 » Internet,TV & Bellen » Fritz!box » FTTH - FB7590 & Rep. FB3000 Berichten: 301 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Die staat bij mij ook nog steeds op XS4ALL. We hoefden, volgens KPN, bij de migratie niets zelf te doen, dus ik laat het voorlopig maar zo. Ik heb wel wat probleempjes, maar die zijn volgens mij niet te herleiden naar deze instelling. De problemen die Medusa beschrijft, heb ik zeker niet. KPN werkt voor de internetverbinding nu nog met twee profielen, nl. XS4ALL én KPN. De eerste komt op (korte?) termijn te vervallen. Voor die tijd moet je modem op KPN als internet provider ingesteld staan. Het kan geen kwaad om nu al deze route te volgen: https://nl.avm.de/service/vrije-modem...igureren Ik ben, technisch gezien, probleemloos overgegaan. Administratief moest er nog wel het e.e.a. gecorrigeerd worden en dit blijft redelijk onoverzichtelijk, vooral als je 'Mijn XS4ALL' gewend bent. Gewijzigd door meppele op 16 June 2022, 11:26 |
|
|
Medusa |
Geplaatst op 16 June 2022, 10:30
|
Activiteit » Enschede » 7531KD » 100mb » Frizbox 7581 » xs4all Berichten: 2 Lid sinds: 15 Jun 2022 |
Bedankt voor meedenken. Het probleem zat in de schermtijd stond ingesteld op ouderlijk toezicht.Ben 74 lijkt me niet meer nodig,het werkt weer. |
|
|
meppele |
Geplaatst op 16 June 2022, 10:39
|
Activiteit » 1813 » Internet,TV & Bellen » Fritz!box » FTTH - FB7590 & Rep. FB3000 Berichten: 301 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Bedankt voor meedenken. Het probleem zat in de schermtijd stond ingesteld op ouderlijk toezicht. Ben 74 lijkt me niet meer nodig, het werkt weer. |
|
|
minne |
Geplaatst op 16 June 2022, 11:09
|
Activiteit » Vaassen » 8172AN » Internet Berichten: 32 Lid sinds: 29 May 2012 |
Bedankt voor meedenken. Het probleem zat in de schermtijd stond ingesteld op ouderlijk toezicht. Ben 74 lijkt me niet meer nodig,het werkt weer. Prima. Achteraf bezien had ik het verhaal niet helemaal goed begrepen, vandaar mijn advies om de Helpdesk te bellen. Het is dus duidelijk dat ik ook in dezelfde leeftijdscategorie zit..... |
|
|
meppele |
Geplaatst op 16 June 2022, 11:42
|
Activiteit » 1813 » Internet,TV & Bellen » Fritz!box » FTTH - FB7590 & Rep. FB3000 Berichten: 301 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Bedankt voor meedenken. Het probleem zat in de schermtijd stond ingesteld op ouderlijk toezicht. Ben 74 lijkt me niet meer nodig,het werkt weer. Prima. Achteraf bezien had ik het verhaal niet helemaal goed begrepen, vandaar mijn advies om de Helpdesk te bellen. Het is dus duidelijk dat ik ook in dezelfde leeftijdscategorie zit..... |
|
|
meppele |
Geplaatst op 16 June 2022, 12:33
|
Activiteit » 1813 » Internet,TV & Bellen » Fritz!box » FTTH - FB7590 & Rep. FB3000 Berichten: 301 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Die staat bij mij ook nog steeds op XS4ALL. We hoefden, volgens KPN, bij de migratie niets zelf te doen, dus ik laat het voorlopig maar zo. Ik heb wel wat probleempjes, maar die zijn volgens mij niet te herleiden naar deze instelling. De problemen die Medusa beschrijft, heb ik zeker niet. De XS4ALL-verbinding werkt idd als voorheen. Toch zal XS4ALL op termijn uit het pulldown menu van de Fritz!box verdwijnen. Zo is mij verzekerd, voor wat het waard is in deze onzekere tijden .
meppele voegde bij, bestand:
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'migratie KPN', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN | Usenet | : 12 | 05 May 2022 |
Advertentie