obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
aangeboden snelheid niet haalbaar, vdsl2 langazamer als adsl
woutje
ik had me aangemeld voor vdsl2 met een snelheid van 40 Mb/s en wat denk je ik haal de 20Mb/s nog niet eens
adsl was sneller dan de vdsl2
alleen mooie verhalen en ze kunnen 50% van de snelheid niet eens waarmaken .
met mijn oude 20 mb/s adsl was het net over 17 Mb/s download

met wat heen en weer mailen kunnen ze me wel naar 20Mb/s zetten dus dat wil zeggen dat ik daar ook maar de helft haal
( triest is het gesteld met XS4all)
dus tijd voor een nieuwe provider die het wel waar kan maken
H van horrik0
1034327708
 
woutje

Quote

suz123 schreef:
dit klint erg raar.
Als je vdsl 40/3 besteld moet je dat toch ook kunnen krijgen?
Heb je naast mailen ook wel contact gehad met de helpdesk telefonisch?
Die kunnen meestal veel meer na kijken e.d. Wie weet kan je die 40/3 gewoon krijgen maar staat er ergens iets verkeerd


ik heb ze mails gestuurd en ze gebelt en ze hebben me goed geholpen daar ben ik wel over te spreken

maar iets aanbieden dat ze niet kunnen leveren en de mensen veel laten betalen en zo de duppe laten worden ruikt naar mijn mening naar oplichting
ze gaven in de mail to dat het inderdaad te lanzaam was
maar ze kunnen verder niets doen aan de snelheid

ze kunnen me in abonnement terugg zetten van 40 naar 20 Mb/s en ik haal nu niet eens de 20 dan dat terugzetten word dadelijk maar 7 Mb/s

ik heb de doos van het modem al van de zolder gehaalt voor retour te sturen en heb al informatie van andere providers bekeken en geinformeert bij mensen met andere provider wat hun snelheid is
en er springt er uit die behoorlijk op snelheid is

groetjes
 
alfranatic
Bij mij is het dus hetzelfde verhaal...
Beloven,,maar niet doen..
Ik betaal al heel 2010.. 45 euro voor de schriftelijk beloofde 16 Mb down en 2 Mb up en gisteren weer aan de lijn gehangen en nog steeds de oude 6,8 down en 0,8 up..

Inmiddels wordt ik er doodmoe van..
Afijn,dit kan toch echt niet meer en ik ga nu maar weer eens bellen en zogenaamd een nieuw abo bestellen eens kijken wat ze dan beloven..!!!
 
alfranatic

Quote

alfranatic schreef:
Bij mij is het dus hetzelfde verhaal...
Beloven,,maar niet doen..
Ik betaal al heel 2010.. 45 euro voor de schriftelijk beloofde 16 Mb down en 2 Mb up en gisteren weer aan de lijn gehangen en nog steeds de oude 6,8 down en 0,8 up..

Inmiddels wordt ik er doodmoe van..
Afijn,dit kan toch echt niet meer en ik ga nu maar weer eens bellen en zogenaamd een nieuw abo bestellen eens kijken wat ze dan beloven..!!!


Angry
Zo gezegd zo gedaan..De vriendelijke dame,gaf eerlijk aan dat bij mij slechts Start mogelijk is...dus:

Net de telefoon opgehangen en mijn abonnement is per direct omgezet naar Start,wat ik dus feitelijk al heb , alleen betaalde ik teveel voor een niet realiseerbare Lite-aansluiting..
I.p.v. 39,95/maand ga ik nu 29,95/maand betalen..
Hè hè , eindelijk gerechtigheid....nu nog emailen naar xs4all.nl , want dat te veel betaalde geld wil ik toch echt wel terug..
Begrijp me goed..ik ben een hele tevereden klant van xs4all...,maar beloof geen dingen die niet kunt waarmaken en laat mensen zoals ik al helemaal niet teveel betalen,want dat kan echt niet.

Vooral,omdat ik hier 2 brieven heb liggen waarin ze 16 Mb/s downloadsnelheid en 2Mb/s uploadsnelheid beloven op mijn adres..!!!!!!
Dan vraag je om moeilijkheden...Belofte maakt Schuld.

Verdere ontwikkelingen zal ik alhier op het forum laten horen.

Groet,alfranatic. Cool
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aangeboden snelheid niet haalbaar, vdsl2 langazamer als adsl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Snelheid WAN-poort 7590 Fritzbox : 7 08 jul 2023
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Mesh lukt niet Fritzbox : 9 20 nov 2020
Advertentie