obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
xs4all only lite snelheid is de helft van beloofd...
alfranatic
Ik woon in Doetinchem,betaal al jaren voor xs4all lite,en er is mij al tig maal beloofd dat ik 16Mb of tenminste12 MB downloadsnelheid zou krijgen... maar ho maar...

Ik heb nog steeds maar een miezerige 6,8 MB down en daar baal ik onderhand wel heel erg vies van....

Heb je een beest van een computer eigenhandig in elkaar gezet core i7 920 met win 7 ultimate 64 bits en 6 gieg ram en dan zit je al bijna het hele jaar lang op je beloofde snelheidsverdubbeling te wachten...Sad

Ik ben beslist geen beginner op pc-gebied en de woorden van reset je speedtouch 716 modem komen onderhand mijn neus uit...
Heb nota bene bijna bij alle buren van tele 2 ,online ,upc,alice,kpn etc..de de internetaansluiting verzorgd en dan ik degene met zo'n beetje de laagste up - en down -snelheid.

Dat is toch echt te gek voor woorden..????????????????????????????

Afijn volgende week maar weer eens bellen en als er dan niet minimaal een modem wordt aangeboden,waar ik het wel mee kan halen dan ga ik toch serieus overover nadenken wat te doen...

Als iemand hetzelfde probleem heeft, of een oplossing,dan hoor ik het graag.

Groet,alfranaticCool
Gewijzigd door alfranatic op 28 november 2010, 22:21
 
alfranatic
Ben ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Sinds gisteren 7 december heb ik dan nu eindelijk mijn abonnement gratis omgezet gekregen van lite naar start , omdat op mijn adres gewoonweg geen hogere snelheid geleverd kan worden.
Scheelt elke mand toch weer €10,-.

Hiervoor mijn dank aan de heer Vaishal of Viashal,van de technische dienst,die de daad bij het woord voegde en het vrijwel onmiddelijk in orde maakte.
Klasse..!!
Helaas beloofde een dame van de klantendienst dit al op 30 november te doen en daar ook een aantekening van te maken maar dat heeft ze dus niet gedaan..helaas pindakaas..

Maar goed dankzij bovengenoemde heer is dat nu dus wel gelukt.+++++

Blijf ik toch met de vraag zitten van de 2 brieven,waarin aangekondigd wordt,dat de snelheid verhoogd wordt van 8 naar 16 down en van 1 naar 2 up..???
Met data van Mei en September.

Beste xs4all , als je dat niet kunt waarmaken , dan kondig het s.v.p. niet aan...zo krijg je alleen maar zure gezichten en dat is toch echt jammer,want ik ben en blijf heel erg graag klant bij julie ,juist om de dingen waar jullie en ik voor staan namelijk:

ACCESS FOR ALL zonder beperkingen en overheidsspionage en wangedrochtige Breinideëen om tpb te blokkeren en dies meer.
Cool
 
alfranatic
Beste puter,

ik vind dergelijke uitspraken ècht niet kunnen,bovendien doe je aan een soort van lynchen mee,waar ik me ten zeerste van distantiëer.

Sta je soms zelf in een of ander document in Wikileaks??

Ik roep dan ook de admin alhier op om bovenstaand bericht te verwijderen.
 
Access
Ik heb de ongepaste reactie van Puter hier verwijderd en verplaatst naar een eigen onderwerp voor Puter. Zie, Eigen topic Puter

Ik ben het zeker niet eens met de ongenuanceerde uitspraken van Puter. Echter censuur pas ik zelden toe, dat laat ik aan de overheid over. Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
alfranatic
Uitstekend Access,

en bedankt daar kan ik prima mee leven.Wink
 
alfranatic
Een update over de ontwikkelingen in deze zaak.

Vandaag een bevestigingsbrief gekregen van XS4ALL,dat per 7 December mijn lite abonn. is teruggezet naar start,met gelijk een vergoeding-lees teruggaaf- voor de maand December.+++++

Later op de dag het prompte antwoord op mijn email,waarin stond,dat ze het teveel betaalde abonn.geld vanaf 01-06 tot 07-12 gaan terugbetalen.+++++

Welnu,dat is dus in een woord: KLASSE.Grin

He dat voelt toch wel fijn..dan weet ik tenminste weer,waarom ik bij xs4all zit.

Correct,geen gezeur en je houden aan afspraken.Ik ben een tevreden klant.

Nu alleen nog wachten tot het vdsl-netwerk ook hier in de Achterhoek uitrolt en dan kan ook ik gaan genieten van een hogere snelheid.

Al met al , heel netjes geregeld en dat verdient dan ook een pluim..Wink

Groet,alfranatic
 
ggeurs
het is niet alleen in de achterhoek afzien.
Wij wonen in een nieuwbouw wijk van Huizen en zit te ver van de wijkcentrale (in de oude dorp) dat de bekabeling niet sneller wil dan 4 Mbit.
Toen dit de snelheid van 'Start' werd, is dit idd correct door XS4all omgezet naar het goedkope abonnement.
Zelfs binnen 'Start' is al tot 8Mb mogelijk, du sik zit ook op de helft.

Echter werk ik vanuit huis en begint 4 Mb zo een snelheid van 'laat 20 eeuws' te worden.
NB Vodafone claimt al 7.2 Mb (dl) en 1.4 Mb (ul) te halen met een iPhone mobile telefoon.

Als ik de helpdesk bel krijg ik te horen dat ik niet moet zeuren, wat ze kunnen er niets aan doen.
Tja daar heeft de man aan de telefoon kan moeilijk de kabel inkorten, maar helaas vernemen we ook niets van de plannen om dit te veranderen. Bv een centrale/verdeelpunt in de wijk, zodat we weten hoelang we moeten wachten tot hier verandering in komt.

Ik zit sterk te denken om alles over te zetten naar Ziggo, die levert 22/4 Mb voor ongeveer dezelfde meerprijs, maar de service en technische vrijheid van XS4all heeft me erg verwend, dus twijfel enorm of ik de overstap zal maken.

/GG
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'xs4all only lite snelheid is de helft van beloofd...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Snelheid WAN-poort 7590 Fritzbox : 7 08 jul 2023
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Advertentie