obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Leuke anekedotes of grapjes ter lering ende vermaak.
 Onderwerp afdrukken
Eigen topic Puter
Access
Een bericht van Puter is naar dit draadje verplaatst omdat het niet past waar het origineel gepost is.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
puter
XS4ALL heeft geen interesse in de snelheid van uw internet. XS4ALL heeft meer interesse om WikiLeaks-verkrachter Assange te beschermen: DE HOSTING VAN DIT MISDADIGE DOMEIN VERTRAAGT ONS INTERNET. Deze RARE man wordt door Zweden gezocht vanwege verkrachting, de Zweedse justitie is oprecht, objectief, onafhankelijk en zal dit echt niet zomaar fantaseren. Twee vrouwen zijn slachtoffer van dit UnterBeest.
DIT UNTERBEEST IS EEN GEVAAR VOOR MENSEN DIE IN HET NORMALE GEDEELTE VAN DE WERELD LEVEN. XS4ALL ONDERSTEUNT VERKRACHTING! XS4ALL ONDERSTEUNT TERRORISME TEGEN ONS LAND....

CONCLUSIE: DE KLANT IS HET SLACHTOFFER.
Gewijzigd door puter op 09 december 2010, 03:44
 
puter

Quote

Access schreef:
Ik heb de ongepaste reactie van Puter hier verwijderd en verplaatst naar een eigen onderwerp voor Puter. Zie, Eigen topic Puter

Ik ben het zeker niet eens met de ongenuanceerde uitspraken van Puter. Echter censuur pas ik zelden toe, dat laat ik aan de overheid over. Wink


Deze reactie onderstreept de dubbele moraal van XS4ALL: Tegen censuur zijn nota bene op kosten van de klant en schrijven: "Censuur pas ik zelden toe, dat laat ik aan de overheid over." In naam van de vrije democratische gedachte een klant met kritiek de mond snoeren en reacties van een klant verwijderen!
Er wordt onnozel aan toegevoegd over censuur: "Dat laat ik aan de overheid over"...met andere woorden: Onze democratisch gekozen overheid past censuur toe en wij doen dat niet hoor...LOL!
Ondertussen ondersteunt XS4ALL - ook op kosten van de klant - het terrorisme van Julian Assange, de man van de terreurorganisatie WikiLeaks die wegens verkrachting wordt gezocht door Zweden. Ik herhaal, Zweden - democratie van hoog peil - doet dat niet zomaar. XS4ALL ondersteunt vrijheid van meningsuiting - op kosten van de klant - als het met de manier van denken van bepaalde meneertjes strookt.
Ik protesteer daartegen met klem! Gebruik uw energie voor de klant en niet voor hobbyisme om terrorisme te ondersteunen! Wij betalen met veel teveel euro's voor goed internet en met dat geld ondersteunt u terrorisme.
Met dat geld doet u ook elke week boodschappen, ...denk daar eens aan als u in de Aldi of duur bij Abert Heijn loopt!
Gewijzigd door puter op 11 december 2010, 01:33
 
Access
Beste Puter,

Je reactie is niet verwijderd maar verplaatst. In het kader van vrije meningsuiting is je reactie niet verwijderd. Had je gelijk je eigen onderwerp aangemaakt, in plaats van een onderwerp van een ander te misbruiken, was deze discussie niet ontstaan.

In je reactie richt je je op XS4ALL. Dit is een onafhankelijk forum dat gaat over XS4ALL, maar niet van XS4ALL is! In mijn handtekening vind je meer door mij opgezette onafhankelijke forums.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
d0t
Beste Puter,

Je stelt hier dat XS4ALL de hosting verzorgt van de website Wikileaks.nl dit is niet het geval. De hosting is inhanden van de Amsterdamse hoster Byte die gebruik maakt van het netwerk van XS4ALL, hier betalen ze ook gewoon voor. De website www.wikileaks.nl is een mirror, waarvan er op dit moment circa 1.500 van zijn in Nederland.

Het enige risico van het gebruik van het netwerk is een DDOS attack maar de "betere" internet providers/hosters in Nederland kunnen een DDOS makkelijk tegenhouden/verwerken zonder dat dit problemen heeft voor het overige netwerk. Zover ik weet zijn er ook geen DDOS attacks geweest richting wikileaks.nl.

Je stelling dat de hosting het internet vertraagd is complete onzin en totaal niet onderbouwd. Daarnaast ga je er vanuit deze site een onderdeel is van XS4ALL is, wat ook niet het geval is. Voordat je dit soort meningen schrijft zou je je beter moeten verdiepen in de zaak.

Ik denk ook persoonlijk dat je je beter moet gaan verdiepen in de zaak rond Assange. Beide vrouwen hebben in de media al openheid van zaken gegeven. Daarnaast is het zorgelijk dat je Assange al veroordeeld voordat hij is veroordeeld. Ook in Zweden is het zo dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen.

Je mening dat XS4ALL een verkrachter ondersteunt is dus ook niet onderbouwt. Je hele conclusie is dus geen conclusie maar je persoonlijke mening waarin je vrij bent deze te uiten.

Met vriendelijke groet,


D0T
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eigen topic Puter', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan xs4all emailhosting doen voor mijn eigen domein Algemeen : 4 23 jun 2019
TV problemen met eigen router XS4ALL met eigen modem/router : 9 31 dec 2018
Fritzbox bridge modus en tv modus via eigen router XS4ALL met eigen modem/router : 2 22 mei 2018
WLAN repeater buren drukt eigen WLAN signaal weg Fritzbox : 5 22 jun 2013
Advertentie