obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
DRAMA INTERNET XS4ALL
Dikla
Na internetprovider Tiscali en Tele2 zijn wij vorig jaar, na aanbeveling van De Consumentenbond, overgestapt op XS4ALL. Vanaf het begin zijn er problemen met uitval. Dagelijks twee tot vier keer van plus minus tien minuten. Volgens XS4ALL is het signaal tot ons huis in orde, dus het probleem ligt bij ons. Wel vreemd dat wij jarenlang stabiel internet hebben gehad met de vorige providers. Wij hadden gehoopt met de duurdere XS4ALL beter internet te krijgen maar het is ook nog een stuk trager. Nu viel er van de week een enveloppe in bus van XS4ALL die aanbiedt om naast het internetabonnement ServicePlus te nemen 'Toch online. Zelfs als internet het even niet doet' voor nog eens 10 euro per maand kunnen we nu dus wel van een stabiel internet genieten. Nog een half jaar en dan zijn wij eindelijk verlost van dit DRAMA INTERNET. En hoe objectief is De Consumentebond!!!!
 
Access
Na dat halve jaar zou je Online eens kunnen proberen als je ADSL wilt blijven houden. Via de kabel gaat vaak sneller en is stabieler. UPC en Ziggo zijn kabelaars die praktisch in heel nederland dekking hebben. UPC zit vooral in het zuidwesten en Ziggo in het zuidoosten tot en met het noorden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
AapNootMies
Jammer, vreemd dat de personen in dit draadje zoveel problemen hebben.
Ik heb echt al een eeuwigheid xs4all en heb nog nooit problemen gehad. Maak ook al zolang het kan gebruik van bellen via xs4all en ook dat gaat probleemloos. Heb in het begin met de Speedtouch 780 wel eens uitval gehad van de telefoon verbinding maar dat was met een firmware update snel verholpen. Gebruik nu de fritzbox7340, ook weer gratis ontvangen van xs4all nadat ik heb toegezegt nog 1 jaar lid te blijven, en ook dat werkt prima inclusief ipv6.
Heb al diverse aanbiedingen van andere providers, Ziggo, Tele2 Kpn etc afgeslagen.
XS4ALL is wel iets duurder maar het geld zeker waard en vergeet niet dat bellen naar de helpdesk, als je die nodig hebt, gaat voor een normaal tarief.

Heb al diverse vrienden een xs4all abotje "verkocht" en ook die zijn dik tevreden.
 
d0t
Als het stabiel heeft gewerkt bij andere, werkt het dan ook stabiel met de oude modem? De ADSL lijn blijft dezelfde lijn als je van een andere ADSL aanbieder bent gekomen. Hoelang is je kabel tussen je modem en het ISRA punt en heb je op je Fritzbox de laatste firmware staan? (FB7340 is dit de .88 of .89)

Service Plus is bedoel als extra dienst voor klein zakelijke gebruikers, die binnen 4 uur een nieuwe modem willen bij een defect. De UMTS is een fallback systeem en niet bedoeld als vervanging, gezien het datalimiet van 5GB is dit ook niet mogelijk.

Wel kun je de UMTS kaart gewoon gebruiken in je laptop zonder dat er storing is en kun je overal je e-mail lezen of internetten. En 2 dagen per maand zelfs op hoge snelheid en dat voor 10 euro. Top aanbieding!
 
d0t

Quote

jack84 schreef:
Leg dat maar eens uit de medewerkers aan xs4all
Heb dit al geprobeerd meerdere keren .
Monteur van kpn, o die krijg je er niet bij ,weet hier alles van.


Snap echt niets van je verhaal?
Krijg zo vermoeden dat je 20m kabel tussen je ISRA en je modem hebt.......
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DRAMA INTERNET XS4ALL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
Problemen met Internet TV TV Problemen : 3 19 dec 2021
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Advertentie