obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
15 kanalen in de allerbeste High Definition kwaliteit
 Onderwerp afdrukken
wat verstaat XS4ALL onder allerbeste HD
PClop
Met de HDMI aansluiting zit ik heerlijk te genieten van een 1080p uitzending
met de scart aansluiting is het bager ( sinds 3 dagen online )Grin
 
Zathros
Als oud Cistron Klant nu maar eens IPTV aangevraagd van XS4all en na 2 dagen Training storing en overschakeling naar de andere adrespool werkt het eigenlijk perfect tot op heden. Pakket was binnen een week geleverd. 2 dagen na levering was de adres pool overgezet en nog 2 dagen later met wat herstarts van de Fritz!Box door de ISP mogelijk werkte het perfect. heb UPC kabel gelijk opgezegd ben 10 eur per kwartaal goedkoper uit met ruim 2x zoveel zenders. heb ook digitenne, misschien laat ik die ook wel door XS4all overzetten.

Heb alles wel zelf geinstalleerd omdat de infrastructuur in huis al aanwezig was en ik dit de monteur niet kon aandoen Shock
Heb altijd alles zelf gedaan omdat ik sinds jaar en dag(CBM Vic16) al in IT zit dus was eigenlijk fluitje van een cent.
Natuurlijk WEL GOED ALLES LEZEN HE Annoying
Grts
Z
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wat verstaat XS4ALL onder allerbeste HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie