obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
xs4all TV: storing en opnemen/kijken ander kanaal
Casaya
Ik heb nu een paar dagen internet TV. Enkele malen per avond Hebik een storing en is de melding : dit kanaal is tijdelijk niet beschikbaar, switch naar een ander kanaal en terug. Dit gebeurt echt te vaak.

Ander probleem is dat ik een programma wil opnemen en niet naar iets anders kan kijken! In de handleidng staat: als uw tv ontvanger 2 kanalen tegelijk kan ontvangen dan kunt u tegelijk opnemen en kijken naar een andere zender. Die tv ontvanger is de meegeleverde moterola ! Hoezo 'als'? Dat is toch geen vraag voor xs4all? Ik kan het nergens vinden.

Heeftviemand anders hetzelfe probleem of, liever, de oplossing?
 
CMolenaar
Probleem is herkenbaar. Waarschijnlijk heb je niet genoeg bandbreedte op je adres.
tv trekt al plm 4 mb van je verbinding, als je dan ook nog internet en wellicht heb je nog telefonie via xs4all dan is je bandbreedte vrij snel op en klapt de internetverbinding eruit.
Sinds het op mijn lijn is geactiveerd klapt de verbinding er gemiddeld 25 tot wel 80x per dag eruit.

Alles staat goed, monteur heeft lijn gemeten, getest aangepast etc, maar alsnog klapt de verbinding (zij het minder) eruit.

Vandaag xs4all gebeld om tv weer van de lijn te halen en oude profiel terug te plaatsen.

De decoder kan overigens bij mij inderdaad ook niet opnemen en vervolgens een andere zender bekijken. Erg vervelend, ben bang dat dit standaard in de decoder ingesteld is door xs4all.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'xs4all TV: storing en opnemen/kijken ander kanaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
Kan ik ALLE zender uit basis pakket opnemen Algemeen : 5 09 jan 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
Fritz Wlan Repeater 3000 kanaal WiFi : 7 16 sep 2021
Advertentie