obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
klacht mbt storing, en afhandeling
Veaudeville
Vorige week donderdag bleek ik ineens afgesloten te zijn van internet en telefonie. Dit bleek een fout te zijn, gemaakt door de KPN, in de schakelkast. Dit i.v.m. overstap van adsl naar vdsl. Vrijdagmidddag bleek de storing opgeheven, waarvan ik maandag via sms een bevestiging kreeg.
Maandagmiddag bleek ik bij thuiskomen weer geen internet en telefonie te hebben. Daarom helpdesk weer gebeld:
- medewerker liet weten dat ik dinsdag terug moest bellen, de afdeling die "erover ging" was niet bereikbaar. Hij wist te melden dat ik geen internet meer had wegens een administratieve fout.
- Dinsdagmorgen gebeld vanaf mijn werk. Helpdesk medewerker liet weten dat het modem ws kapot was. Tevens het verzoek op 's middags weer terug te bellen vanaf huis.
- Dinsdagavond weer gebeld. Helpdeskmedewerker laat weten dat het ws een adminisatratiefe fout was, en dat ik ws wel voor het weekend weer internet zou hebben. Hij zou dit volgen, en mij donderdag terug bellen. dit is niet gebeurd.
- Vanavond, donderdag, heb ik de helpdesk weer gebeld. Ook deze medewerker laat weten dat het om een administratieve fout zou gaan, en dat hij een mail zou gaan sturen om deze storing met enige spoed op te lossen.

Kortom.., het lijkt of de helpdeskmedewerker die ik dinsdagavond aan de telefoon heb gehad niets heeft gedaan, en zich niet aan zijn woord heeft gehouden.
De storing bestaat nog steeds, zal naar het zich laat aanzien morgen verholpen worden.

Mijn vertrouwen in xs als provider is inmiddels weg; ik zit nu anderhalf jaar bij xs, en ken alleen maar problemen, hetzij met een modem (ja, de 7340), en nu dit; afgesloten worden, zonder reden.
Ook het probleemoplossend vermogen van een helpdeskmedewerker van wie ik de naam hier niet zal noemen, is bedroevend slecht.

Samenvattend:
- een zeer gebrekkige communicatie
- een storing die nog steeds niet is opgelost
- niet adequate handelingen door helpdeskmedewerker X.

Ik zal naast deze post ook een klacht indienen via de site.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klacht mbt storing, en afhandeling', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing en 2.4Mhz en 5Mhz Algemeen : 9 14 dec 2020
Storing zins 0130 28 10 2018 Storing : 16 28 okt 2018
24u storing Dat kan toch niet meer!!! Klacht over XS4ALL : 2 29 aug 2017
Mobiel internet storing snelheid XS4ALL Mobiel Internet Go, Start, Lite en Basic : 2 16 jun 2017
Storing Frizbox 7490 - ALWEER! Fritzbox : 5 09 apr 2017
Advertentie