obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
 Onderwerp afdrukken
Gewenste uitbreidingen
rembert
xs4all iptv werkt hier prima op een hd ready tv. Veel beter dan digitenne. Omdat de Motorola VIP 1963 een besturingssysteem draaien dat is gebaseerd op Motorola KreaTV zijn er talloze uitbreidingsmogelijkheden denkbaar op de Motorola, mogelijkheden die xs4all / kpn ons nu onthouden. Ik hoop dat xs4all nog een beetje wilde haren heeft, beetje de experimentele vrijbuiter durft te zijn en voor diegenen die dat willen een uitgebreidere firmware beschikbaar willen stellen met de volgende - desnoods niet gedocumenteerde en niet gesupporte - opties:

* Mogelijkhed bestanden op Motorola harddisk te benaderen vanaf home netwerk zodat opnames naar DVD gebrand kunnen worden of overgezet kunnen worden naar bv. een laptop. Erg handig voor vakantie en reizen

* Mogelijkheid om een uPNP / DLNA / iTunes server te benaderen op het home netwerk en daarvandaan video, audio en foto's te streamen naar de tv

* Remote besturing via webbrowser of iPad

* Mogelijkheid om youtube, google video, flickr etc. te bezoeken

* Picture in picture

* Mogelijkheid tot abonneren op RSS feeds
 
ICTijn
Helemaal mee eens. Ben benieuwd.

Heb me (nog) niet beziggehouden met KreaTV en Motorola besturing. Te druk. Maar die tijd komt nog wel.

In ieder geval zou het benaderen over en weer van/via het netwerk (DLNA) toch zéker tot de standaard mogelijkheden moeten behoren!
 
KleineMol
Is er ondertussen al meer bekend over wat er met de Motorola 1963 kan? Ik heb jarenlang een FreeBox in Frankrijk gehad en daar was Free (een soort franse XS4All) zelf heel erg actief om het maximale uit de settopbox te halen. Ze stelden 'm ook open voor extensie en hacks en daar werd driftig gebruik van gemaakt.

Ik ben verbijsterd dat er zelfs geen FTP toegang open lijkt te zijn om eigen bestanden toe te voegen aan de harddisk, dat ik niet met de browser instellingen kan veranderen, dat ik niet online een opname kan programmeren, etc.

Zonde!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gewenste uitbreidingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie