obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Radiozenders zoeken via Motorola VIP1963
fsvisser
Ik ben overgestapt van UPC naar XS4All voor radio en TV. Het televisiekijken, zappen/bladeren, tv-gids en de opties voor opnemen en uitzending gemist voldoen voor ons uitstekend (maar we stellen daar ook geen hoge eisen aan: nog analoge TV Smile. De installatie door de monteur is probleemloos verlopen. Het enige dat extra tijd kostte was dat de firmware van de Fritzbos7340 eerst geupdate moest worden.

Wat minder goed bevalt is het radio-gebeuren. Je kunt absoluut niet zien welke zender je kiest (behalve radio1 t/m 5), tenzij je de televisie aan laat staan. Weet iemand hier een oplossing voor? Bijvoorbeeld via een Logitech Harmony? Ik vind het erg vervelend dat ik niet gewoon de tuner kan aansturen en de RDS-zenderinformatie kan zien. Bestaat hier een oplossing voor?
Ik heb gezocht naar een uitgebreide handleiding van de Motorola VIP1963 maar niet kunnen vinden. Als jij wel een gedetailleerde gebruikershandleiding hebt zou ik daar graag een kopietje van krijgen.
 
sirtsc
internetradio een idee ?
of deze link >> http://www.fm88-108.nl/radio/?eu-nede...q=1566#113
 
Wim Nyssen
Xs4all zegt dat je met het "3-in-1 pakket" o.a. de beschikking hebt over 90 radiozenders. Ook staat ergens op de site van Xs4all: "Wist u dat uw tv niet aan hoeft te staan terwijl u naar de radio luistert? Hebt u een audioversterker of home cinema set aangesloten op uw tv-ontvanger, dan kunt u tijdens het luisteren naar de radio rustig de tv uitzetten. Wanneer u een de audioversterker of home cinema set met een digitale audiokabel aansluit op uw tv-ontvanger, loopt het geluid van Interactieve TV automatisch via de speakers"

Mijn TV staat overdag uit en de radio daarentegen aan. Ik wissel met regelmaat van radiozender. Uit de berichten die ik over Xs4all-radio lees, moet je iedere keer de TV weer aanzetten om een andere radiozender te kiezen. Kan iemand mij vertellen of dit waar is?
 
Wim Nyssen
Beste Pixel. Hartelijk dank voor het advies. Ik heb een verloop Scart-tulpplug en een 2-polige tulp-plug-kabel gekocht en van de settopbox aangelsoten op de tuneringang vanmijn versterker en kan nu de radiozenders kiezen met de TV helemaal uit.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Radiozenders zoeken via Motorola VIP1963', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Motorola 1853 met Scart èn/of HDMI Algemeen : 6 24 mrt 2016
Radiozenders Basispakket : 5 16 dec 2015
Storing TV Ontvanger motorola TV Problemen : 4 15 dec 2015
Motorola Dect wel in 7360 te registreren en niet in de 7490 Eigen telefoon netwerk : 2 13 jul 2015
Motorola Vip 1853 standby TV problemen TV Problemen : 9 10 jul 2014
Advertentie