obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Voordeel van DECT-telefoon aansluiten
gvmelle
Wat is het voordeel van een dect telefoon registreren bij het 7340 modem? zo'n handset moet toch nog steeds in zijn eigen basisstation opgeladen worden. Mis ik iets essentieels? Kan iemand dit uitleggen of me verwijzen naar een artikel hierover?
TIA,

Gvmelle
 
multigeo
@Gvmelle

Als je een dect set hebt met 1 handset, dan moet je inderdaad het basisstation blijven gebruiken om de handset op te laden.
De dect in de FB7340 is goed en geeft een prima geluidskwaliteit, veel beter dan mijn eigen dect basisstation. Mijn set met 4 handsets was heel goedkoop (25,-) en door 3 handsets aan de FB te koppelen kan ik nu confortabeler bellen. (1 handset met het basisstation ligt nu in de kast voor nood.)
Ik bel overigens via internet van XS4ALL, tov vaste lijn kan dat verschil maken.
 
guido66
Echt voordeel biedt het in combinatie met meerdere FritzFon telefoons. Telefoonnummers worden op de Fritzbox opgeslagen en zijn dus op alle toestellen beschikbaar.
 
gvmelle
Allen bedankt voor het antwoord: het is me duidelijk. Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voordeel van DECT-telefoon aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Telefoon Fritzbox : 13 17 jun 2022
Telefoon op mobiel Algemeen : 4 12 apr 2022
Using separate VOIP Device with DECT Capable Fritz!Box Eigen telefoon netwerk : 1 22 apr 2021
Fritz!box 7581 en fritz dect 500 lamp Domotica : 7 20 apr 2021
Advertentie