obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
Welke voorwaarden?
ArcoWitter
Ik ben eigenljik wel benieuwd naar waar de voorwaarden nu eigenlijk te vinden zijn met de wijzigingen (op datum) op die voorwaarden.
Ondanks herhaaldelijk zoeken heb ik dit niet goed kunnen vinden.
Zo is het ook niet duidelijk welke voorwaarden nu eigenlijk gelden als je een (nieuwe) dienst afneemt. Wordt dat expres zo onduidelijk gecommuniceerd of is het gewoon iets waar de sitebouwers/supportmedewerkers niet in geinteresseerd zijn?

Ook en met name zijn de overeenkomsten niet in te zien. Dus de specifieke regels waarmee je een overeenkomst bent aangegaan.

Ja, ok, via de zoekfunctie kun je iets vinden over voorwaarden, maar dat is niet echt een mooi uitputtend verhaal, zoals vanaf wanneer de voorwaarden gelden en niets over de regels van een overeenkomst.
Gewijzigd door ArcoWitter op 12 oktober 2011, 09:39
 
decbbe9015

Quote

ArcoWitter schreef:

Ik ben eigenljik wel benieuwd naar waar de voorwaarden nu eigenlijk te vinden zijn met de wijzigingen (op datum) op die voorwaarden.
Ondanks herhaaldelijk zoeken heb ik dit niet goed kunnen vinden.
Zo is het ook niet duidelijk welke voorwaarden nu eigenlijk gelden als je een (nieuwe) dienst afneemt. Wordt dat expres zo onduidelijk gecommuniceerd of is het gewoon iets waar de sitebouwers/supportmedewerkers niet in geinteresseerd zijn?

Ook en met name zijn de overeenkomsten niet in te zien. Dus de specifieke regels waarmee je een overeenkomst bent aangegaan.

Ja, ok, via de zoekfunctie kun je iets vinden over voorwaarden, maar dat is niet echt een mooi uitputtend verhaal, zoals vanaf wanneer de voorwaarden gelden en niets over de regels van een overeenkomst.


Het bestelproces vereist je een vink te zetten waarmee je belooft bekend te zijn met de van toepassing zijnde voorwaarden, waaronder natuurlijk de algemene voorwaarden, die op elke pagina van de website onderaan zijn te vinden. Maar ik vind het ook gek dat je wel contractant bent, maar geen contract kunt krijgen.
 
ArcoWitter
Precies - ik zou verwachten dat die gegevens gewoon keurig bij je eigen informatie staat (onder Service of zo)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke voorwaarden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Op welke straatkast Snelheid : 4 08 mrt 2020
Welke Routers kunnen de FritzBox vervangen ? XS4ALL met eigen modem/router : 2 09 okt 2018
Advertentie