obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwsbrief xs4all vs IPv6
fmrama
Hallo,
Ik krijg net de xs4all nieuwsbrief binnen en lees daar dat ze blij zijn met de 15000 IPv6 aansluitingen/klanten. In het artikel alleen maar lof dat ze voorop lopen. Helaas ben ik een van de klanten met een nog oude HCCnet aansluiting volgens het RFC1483 protocol. Hierbij is alleen IPv6 mogelijk via een experimentele dienst cq een tunnel opzetten. Ik heb al het een en ander af gegoogeld, maar deze materie gaat mij boven de pet.
Ik ben benieuwd wanneer xs4all wat voor deze vergeten groep klanten gaat doen, zoals bijv. overzetten naar een reguliere aansluiting.
vr.gr. Frown
 
decbbe9015
Tja daarvoor zou je echt over moeten op een nieuwe verbinding. Ik denk dat dat kan door te upgraden naar VDSL. In ieder geval werkt ITV aanvragen of je abonnement verhuizen naar een vrij aderpaar. Dat laatste kost je niks maar je moet 1 maar een vrij aderpaar hebben en 2 de klantenservice maar overtuigen dat het nodig is.
 
fmrama
Ja, dat is het 'm nou net. TV via xs4all is geen optie. En een vrij aderpaar heb ik niet. Het tweede paar is in het israpunt (kelder) afgeknipt. (met dank aan de vorige bewoners) Ik zou evt. wel wat kunnen knutselen, met alle risico's dat het niet werken gaat. Maar het kriebelt wel om het eens te gaan doen. Het is nl zo'n oud israpunt jaren 60. Als je ernaar kijkt brokkeld het al af.Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwsbrief xs4all vs IPv6', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie