obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Fritzbox 7340+philips combi telefoon/antwapparaat
rijo
Sinds ik mijn fritzbox 7340 heb, doet het antwoordapparaat van de telefoon het niet meer.
Ik wil liever niet de voicemail van de fritsbox gebruiken, weet iemand hoe ik dit kan activeren.
 
fmrama
Hallo,

Als het antwoordapparaat onderdeel is van het basisstation , dan deze in de fon1 poort van de fritzbox aansluiten. Dus het toestel niet als dect aanmelden.


vr.gr.
 
rijo
Dank voor je snelle reactie en tip.
De piloot van XS4ALL heeft de set geinstalleerd. Hoe kan ik het DECT afmelden en mijn eigen antwoordapparaat weer gebruiken.
 
fmrama
In het menu van de fritzbox is een menu optie DECT. Hier moet dect niet enebled zijn, dus uit staan.

Ik weet niet of je de uitgebreide handleiding al hebt gedownload van de site http://www.avm.de/en/service/manuals/index.php?category=FRITZ!Box

In hoofdstuk 6 en 7 staat het een en ander mbt telefonie. Waarschijnlijk heeft de techneut van xs4all ook een antwoordapparaat als device aangemaakt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox 7340+philips combi telefoon/antwapparaat', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7583 Fritzbox : 558 12 aug 2022
Telefoon Fritzbox : 13 17 jun 2022
Telefoon op mobiel Algemeen : 4 12 apr 2022
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 jan 2022
Fritzbox Algemeen : 4 16 okt 2021
Advertentie