obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Leuke uitdaging... Fritzbox 7170 probleem
glasman
Ik heb mijn oude Fritzbox 7170 uit de kast gehaald. Deze had problemen met alle 4 de LAN aansluitingen. Ik kan daarmee dus ook niet op de fritzbox komen.
de WLAN werkt wel, maar ik weet de WLAN code niet meer. Hoe kan ik nu op de fritzbox komen.
Ik wil namelijk de LAN instellingen nalopen.

Is deze modem hardwarematig te resetten? Zo niet, dan kan ik er niks meer mee.
 
Access
Je kunt een reset naar de fabrieksinstellingen proberen en hopen dat standaard wifi niet beveiligd is. Of kijk in de manual voor de standaard wachtwoorden.

Over het algemeen is een reset naar de fabrieksinstellingen de reset knop langer als 20 seconden ingedrukt houden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
glasman

Quote

Access schreef:

Je kunt een reset naar de fabrieksinstellingen proberen en hopen dat standaard wifi niet beveiligd is. Of kijk in de manual voor de standaard wachtwoorden.

Over het algemeen is een reset naar de fabrieksinstellingen de reset knop langer als 20 seconden ingedrukt houden.


Als dat de knop is naast de antenne dan gebeurd er iets na 20 seconden, want binnen in gaan er oranje lampjes branden, maar er wordt niks gereset.
Mijn WLAN naam blijft nog gewoon bestaan en het wachtwoord wat op de onderkant staat op de sticker werkt (nog steeds) niet.

Het ziet er naar uit dat ik een analoog toestel moet zoeken om op de FON1 of FON2 aan te sluiten en dan de reset code moet invoeren.

(volgens mij is de modem gewoon stuk, anders had het LAN gewoon gewerkt)
 
Rambo
Is geen uitdaging, staat gewoon in de handleiding van de Fritz box

sluit een analoog of isdn toestel aan op de fritzbox
toets #991*15901590* op het toestel en wacht op bevestigingstoon, leg hoorn neer
na ongeveer 10-20 seconden lichten alle leds op en start de fritz op met fabrieksinstellingen

het knopje op de achterzijde is om de wlan handmatig in en uit te schakelen
de fritzbox heeft geen retet knop, alleen mogelijk via telefoon
 
Access
Hoi Rambo, bedankt voor deze feedback.

[offtopic]Kom je ook naar de 3D-Animal round op zaterdag 14 april 2012 bij de recreatievijver “Het Lageveld in Wierden”?

Ik ben recurve schutter bij Sagitta et Arcus en zag een bekende naam in combinatie met je avatar ging me een lichtje branden. Wink[/offtopic]
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Leuke uitdaging... Fritzbox 7170 probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7583 Fritzbox : 558 12 aug 2022
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 jan 2022
Fritzbox Algemeen : 4 16 okt 2021
Tips voor Fritzbox 7590 en en de Repeater 2400 Fritzbox : 2 07 okt 2021
Nest Mini (2nd gen) en Fritzbox 7583 Fritzbox : 1 28 sep 2021
Advertentie