obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
McAfee naar F-secure
Wieskroes
Een pc is al besmet, omdat mijn vriend niet doorhad
, dat hij F-secure erop moest zetten. Nu doet die pc niets meer, hij is geblokkeerd! op mijn laptop heb ik zonder problemen F-secure erop gezet, maar hoe krijg ik nu de pc weer goed ? Kan je dit overzetten, want het is op dezelfde naam.! Help.
 
fmrama
Hallo,

F secure van xs4all kun je op 3 pc zetten. Je moet dan wel voor alle 3 (elke pc appart) de software opnieuw downloaden bij xs.
Als het echt gaat om een probleem met je pc, los van f secure, adviseer ik je om op een pc forum je vraag te stellen.
Bijv op computertotaal.nl

vr.gr.
 
Access

Quote

Wieskroes schreef:

Een pc is al besmet, omdat mijn vriend niet doorhad
, dat hij F-secure erop moest zetten. Nu doet die pc niets meer, hij is geblokkeerd! op mijn laptop heb ik zonder problemen F-secure erop gezet, maar hoe krijg ik nu de pc weer goed ? Kan je dit overzetten, want het is op dezelfde naam.! Help.


Tijdens het aanzetten van je pc druk je herhaaldelijk op F8.
Je krijgt dan een menu waarbij je o.a. kunt kiezen uit opstarten in veilige modus.
Als je pc opgestart is voer je een systeemherstel uit, dat kun je vinden via start/bureauassescoires/systeemwerkset.
Kies een datum van voor de installatie van F-secure.

Nu is het zaak eerst het virus te verwijderen. Daarover later meer.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Wieskroes
Hardstikke bedankt, het is gelukt. F-secure staat erop. Met F8 kwam ik erin, daarna downloade F-secure maar tot 50%, heb ik mcAfee er eerst afgegooid en toen downloade F-secure helemaal. En de pc is weer uptodate. Nogmaals Hardstikke bedankt. Gr. Wies.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'McAfee naar F-secure', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Van DSL naar Glasvezel XS4ALL Glasvezel diensten : 11 22 mei 2023
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
Wanneer gaat FTTH naar 1 gigabit ipv 500 Snelheid : 11 16 jan 2022
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Advertentie