obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
DECT telefoon battery snel leeg
Dalojan
Sinds ik de FRitzbox gebruik inplaats van het basis station van mijn PHILIPS Dect telefoons zijn de batterijen van de telefoons binnen enkele uren leeg. Met de oude basis post van de PHILPS Dect set gingen de batterijen tussen de ladingen meer dan een dag mee. Is dit instelbaar in de Fritszbox?
 
Reijer
Ik heb een Philips CD 155, een 3-sets DECT telefoon. Inderdaad, de batterijen houden het meer dan twee dagen uit als ze op het originele basisstation zijn aangesloten. Nu heb ik net een FB7360. De drie handsets zijn aangemeld op de FB. Na ongeveer 4 uur lege batterijen. Het basisstation in nog in bedrijf: als oplaadstation voor één handset. Ik ga het aan AVM vragen. (beneluxsupport@avm.de)

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 11 2012 20:24:28:
Opgelost: de handsets waren ook nog gekoppeld aan het Philips basisstation. Ze zijn nu alleen verbonden met de FB 7360. De handsets kunnen nu weer lang stand by staan. Blijkbaar kostte het in de lucht houden van twee kanalen erg veel energie.
Let op: ik heb de DECT functie van de FB even uitgezet voordat ik de sets bij het basisstation afmeldde. Anders zouden ze ook bij de FB afgemeld worden denk ik.
Gewijzigd door Reijer op 11 december 2012, 20:24
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DECT telefoon battery snel leeg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Telefoon Fritzbox : 13 17 jun 2022
Telefoon op mobiel Algemeen : 4 12 apr 2022
Using separate VOIP Device with DECT Capable Fritz!Box Eigen telefoon netwerk : 1 22 apr 2021
Fritz!box 7581 en fritz dect 500 lamp Domotica : 7 20 apr 2021
Advertentie