obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Geen lite internet beschikbaar
arniv4
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum hier en heb een vraagje.
Ik ben gisteren overgestapt van kpn snel surfen en bellen naar xs4all basic internet en bellen.
Ik had graag het lite internet pakket gehad met hogere snelheid maar na het intoetsen van mijn postcode werd mij
verteld dat dat op mijn locatie dit niet beschikbaar was. Het opmerkelijke is dat als ik bij kpn de postcode check doe,
ze zeggen dat ik wel 20mbps of zelfs 50mbps kan nemen. Vind dit heel raar, is toch hetzelfde internet veronderstel ik?
Bij een snelheidstest behaal ik momenteel 4,77 mbps terwijl ik betaal voor 20mbps bij kpn.
Heeft KPN mij maw laten betalen voor een snelheid die niet eens beschikbaar is op mijn locatie?
Ben ook blij dat ik eindelijk van die experiabox af ben Pfft
Weet iemand hier een antwoord op Smile ?

Alvast super bedankt!
Grtz Arnaud
 
Berend Jansen
Ook hier is volgens veel aanbieders (ook XS4ALL!) 20 mb beschikbaar.
Meting door een KPN monteur gaf aan dat 8 à 10 maximaal haalbaar is.
Gemidddeld haal ik tussen de 6 en 8 mbps (speedtest.net) in postcodegebied 8426.

Mijn advies is: spreek KPN hier op aan. Er is je iets geleverd wat niet aan de specificaties voldoet.
Een terugbetaling van het verschil tussen het geleverde pakket en het pakket wat jij zou moeten hebben lijkt me voor de hand liggend.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen lite internet beschikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met Internet TV TV Problemen : 3 19 dec 2021
xs4all geeft toe: geen stabiel internet Klacht over XS4ALL : 2 05 mei 2021
Televisie-app geen beeld op iPad TV Problemen : 1 05 apr 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Wel verbonden, geen internet (wel via gastennetwerk) WiFi : 4 29 nov 2020
Advertentie