obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
VDSL2
Co
Sinds 17 Februari ben ik ge upgrade van Adsl2+ naar Vdsl2.
Na alle irritaties die ik heb gehad van mijn overstap van adsl naar adsl 2 mag ik wel zeggen dat Vdsl2 een ware verademing is!

Kpn en Xs4all bedankt!

(Ik post dit omdat er uiteraard ook wel complimenten gegeven mogen worden als iets wel naar behoren werkt)
 
Mark de Jong
Gefeliciteerd! :-)
Ik ben benieuwd hoe je die overstap gemaakt hebt. Als ik bij XS4ALL (of andere ISP) m'n postcode invul, zeggen ze overal dat 40 Mbit mogelijk is, dus VDSL neem ik aan. Ik zit echter nog op ADSL2+ met 12,5 Mbit snelheid. Kreeg zelfs telefoontje van XS4ALL dat ik beter naar een 8 Mbit abonnement kon overstappen....

Ik belde later terug na gehoord te hebben van KPN helpdesk dat ADSL2+ in mijn wijk moet kunnen worden overgezet naar VDSL en ik dus een stuk hogere snelheid moet kunnen halen. Maar na een paar keer in de wacht gezet te zijn bij XS4ALL, bleek dat het technisch toch niet mogelijk was (?!).

Kastje naar muur verhaal dus. KPN zegt dat er wel VDSL hier mogelijk is, XS4ALL zegt van niet.

Ik woon in Breda overigens.

Iemand een tip?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VDSL2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VDSL2 bonded met Unifi usg pro 4 en Vigor 2862 XS4ALL met eigen modem/router : 11 04 jul 2019
VDSL2 Extra Snelheid : 1 06 feb 2013
aangeboden snelheid niet haalbaar, vdsl2 langazamer als adsl Klacht over XS4ALL : 4 30 nov 2010
Advertentie