obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Rfc1483 ex cistron en demon kunnen over naar pppoa
fmrama
Hallo,
Ik lees in de nieuwsbrief van april dat klanten van ex cistron en demon die op rfc1483 lijn zitten met een telefoontje naar de helpdesk overgezet kunnen worden naar pppoa. Tbv ipv6. Xs4all zou toch de klanten van ex hccnet niet vergeten?
Volgende week maar eens een telefoontje er aan wagen.
Of heeft iemand met een oude hccnet verbinding dit al gedaan?

Vr.gr.
 
d0t

Quote

fmrama schreef:

Hallo,
Ik lees in de nieuwsbrief van april dat klanten van ex cistron en demon die op rfc1483 lijn zitten met een telefoontje naar de helpdesk overgezet kunnen worden naar pppoa. Tbv ipv6. Xs4all zou toch de klanten van ex hccnet niet vergeten?
Volgende week maar eens een telefoontje er aan wagen.
Of heeft iemand met een oude hccnet verbinding dit al gedaan?

Vr.gr.


Ex HCC klanten met een RFC1483 kunnen ook gewoon omgezet worden. Je kunt bellen (dagelijks van 08:00 tot 23:00 uur ook met pasen) of een mailtje via het contact formulier naar de helpdesk (wel vanaf je XS4ALL account). Omzetten duurt 1-7 dagen en je kan een nieuw IP adres krijgen (kan is erg groot en is vooraf niet te zien of dit gebeurd).
 
fmrama
Hallo,

Ik heb de aanvraag vandaag gedaan. Ik merk vanzelf wanneer het omgezet is.
En daarna de ipv6 activeren.

vr.gr.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Rfc1483 ex cistron en demon kunnen over naar pppoa', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Van DSL naar Glasvezel XS4ALL Glasvezel diensten : 11 22 mei 2023
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
Wanneer gaat FTTH naar 1 gigabit ipv 500 Snelheid : 11 16 jan 2022
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Advertentie