obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Spotify Premium gratis bij XS4ALL-abonnementen? Voor wie dan?
LuPir
Flauw bericht! Waar ik woon (Buitenveldert) kan ik niet verder komen dan een Internet Start abonnement. En dat geldt al jaren zo! Ik wil het graag upgraden maar het kan gewoon niet! Dus geen Spotify Premium gratis voor ons! Dat is toch flauw? Leg mij nou goed uit waarom mensen zoals ik, die graag willen upgraden maar al jaren het niet kunnen, niet in aanmerking komen voor zo'n Spotify Premium gratis abonnement? Maak daar een mooi verhaal van. Ben benieuwd.Sad
 
trouweklant
Volkomen mee eens !!!! De trouwe klant die buiten zijn schuld niet gebruik kan maken van de flinke verbinding wordt voor de zoveelste keer door XS4ALL over het hoofd gezien ! Balen !!
 
hamster
Op termijn (na 1 jaar) is het voor geen enkele klant nog gratis: http://www.xs4all.nl/spotify/voorwaar...hp#hoelang

Lekker van xs4all om dat uitsluitend in de voorwaarden te vermelden, maar niet in de o zo stoere reclame-uitingen....
Het gaat echt de verkeerde kant op met xs4all (laten we daar KPN maar voor bedanken met zijn allen).
 
megaman
En weet je trouwens dat de voorwaarden bij KPN gunstiger zijn dan bij xs4all?
Bij KPN krijg je spotify premium zolang je abbo loopt en bij xs4all maar een jaar.
De moedermaatschappij heeft betere voorwaarden dan de dochter toch vreemd, want
in principe komt de spotify actie gewoon van KPN, alleen in een uitgeklede versie.
Tegenvaller !

En over de lege CD hoesje actie nog maar te zwijgen, what a waste of money.........
Gewijzigd door megaman op 07 juni 2012, 17:54
 
d0t

Quote

megaman schreef:

En weet je trouwens dat de voorwaarden bij KPN gunstiger zijn dan bij xs4all?
Bij KPN krijg je spotify premium zolang je abbo loopt en bij xs4all maar een jaar.
De moedermaatschappij heeft betere voorwaarden dan de dochter toch vreemd, want
in principe komt de spotify actie gewoon van KPN, alleen in een uitgeklede versie.
Tegenvaller !

En over de lege CD hoesje actie nog maar te zwijgen, what a waste of money.........


Gunstiger dat is natuurlijk de vraag... met opkomende diensten zoals Music Unlimited van Sony welke in de toekomst ook films wilt gaan aanbieden is het de vraag. Bij KPN zit je vast aan je gratis Spotify en bij XS4ALL hebben ze de ruimte om de actie volgend jaar te veranderen.

Daarnaast is het bij KPN enkel voor 3-1 klanten bij XS4ALL is he voor alle klanten die een Lite, Basic en Glas Extra abonnement hebben. Hiervoor hoef je geen 3-1 af te nemen.

Helaas is het niet voor Start klanten maar ook niet erg vreemd je betaald immers ook per maand minder en dat je niet kan upgraden kun je XS4ALL niet kwalijk nemen, dit komt door het netwerk van KPN en de nog steeds gesloten kabelmarkt.

Ik persoonlijk vond de lege CD hoesjes een ludieke actie. Het is erg naief omdit een waste of money te noemen, het is stukken goedkoper dan TV reclames op TV.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Spotify Premium gratis bij XS4ALL-abonnementen? Voor wie dan?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Ringtone voor Fon Fritzbox : 5 25 jul 2022
rekening voor gratis datasim Klacht over XS4ALL : 5 10 jul 2022
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
Advertentie