obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
 Onderwerp afdrukken
nieuwe software voor TV ontvanger 13juli2012
lsluijter
Zojuist de TV ontvangers aangezet. Blijkbaar was er nieuwe software, want toen het eerste opstart balletje groen was, verscheen er een hele rij kleine balletjes een regel lager, die een voor een groen werden. Pas daarna werd balletje 2 groen, en zo voorts.
Op het moment dat de boodschap verschijnt: "de programmagids wordt geladen dit kan enkele minuten duren" moet ik nu 5 tot 10 minuten wachten voor ik TV beeld krijg. Tot en met vanochtend was het zo dat ik na het laatste groene balletje meteen TV kijken en radio luisteren, alleen voor opnames e.d. moest ik wachten tot de programmagids geladen was.

Is dit nu een "verbetering" van deze nieuwe software? Of is er een bug ingeslopen?
 
d0t
Viel mij ook op maar volgens mij is dit enkel het geval na een update, als je hem nu aan/uit zet zou het wel moeten werken.
 
lsluijter
lijkt inderdaad over.
Wel benieuwd wat de software update gefixed / verbeterd heeft.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwe software voor TV ontvanger 13juli2012', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-ontvanger traaaggggg TV Problemen : 39 14 aug 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Ringtone voor Fon Fritzbox : 5 25 jul 2022
rekening voor gratis datasim Klacht over XS4ALL : 5 10 jul 2022
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 jan 2022
Advertentie