obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je ervaringen en problemen met de gratis beveiligingssoftware van XS4ALL
 Onderwerp afdrukken
Heeft F-secure een pauze knop o.i.d tijdens een disk scan?
Dick99999
Ik heb F-secure net geïnstalleerd en wil mijn gehele Laptop scannen (2.2Ghz, dual core, win7, 500GB drive). Tijdens de scan is mijn laptop verder onbruikbaar, 100% CPU Voor F-secure. Ik kan geen pauze knop vinden of iets als max 30% gebruiken. Kan ik daar iets aan doen?

Het scannen zelf duurt zeer lang, al meer dan 12 uur. Ik heb scans al afgebroken om de laptop te gebruiken. Moet dan alles weer opnieuw doen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 06 2012 09:29:42:
(helaas kan ik het vorige bericht niet bewerken)
Inmiddels heb ik via het Engelse F-secure forum een bericht gehad dat er geen pauze knop mogelijk is, met redenen waarom...
Maar er is hoop. Versie 2012 heb op proef geïnstalleerd. Die is beter wat het CPU beslag bij handmatige scans. Bij veel korte files kan je gewoon doorwerken. De scan duurt overigens even lang bij 2012, bij mij is FS nu ruim 20 uur bezig.
Gewijzigd door Dick99999 op 06 augustus 2012, 09:29
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Heeft F-secure een pauze knop o.i.d tijdens een disk scan?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
F-Secure Banking Protection banner beveiligingssoftware : 5 08 feb 2021
Traag updaten F-Secure SAFE beveiligingssoftware : 1 26 dec 2020
F-Secure & Microsoft Edge Chromium beveiligingssoftware : 3 19 mrt 2020
Samsung tablet crash na F-secure installatie Wat ontbreekt er op dit forum? : 8 08 aug 2019
F-Secure geeft opstart problemen Mojave beveiligingssoftware : 1 26 mei 2019
Advertentie