obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Zwaar teleurgesteld
aur
Na meer als 10 jaar probleemloos gebruik van KPN vast bellen en ADSL + XS4ALL leek het mij een goed idee om bellen en ADSL over te zetten naar XS4ALL. Niet dus.

-Door een technisch probleem is het niet mogelijk over te stappen van KPN naar XS4ALL 8 mb, het systeem accepteert alleen een overstap naar 20 mb. Dit is opgelost door het abonnement eerst af te sluiten voor 20 mb en dan te downgraden naar 8 MB. Van de XS4ALL website: “Een technisch probleem of puzzel is onze passie”.

-Per 27 juli heeft KPN netjes de ADSL en vast bellen afgesloten in opdracht van XS4ALL. Alleen is XS4ALL ‘iets’ vergeten en heeft blijkbaar nagelaten de procedure voor nummerbehoud te starten. Sinds 27 juli dus geen vaste telefoon meer.

-Servicedesk zinspeelt tot op heden 3x naar een leverdatum van telefonie die niet uit blijkt te komen.

-Servicedesk vraagt of ze mij terug kunnen bellen. Nee dus!

-Servicedesk stelt dat alleen teruggebeld kan worden voor wachtwoorden en/of PIN codes naar bij hun geregistreerde telefoonnummers. Een mobiel nummer kan worden toegevoegd bij de persoonlijke gegevens. Maar daarvoor heb je een PIN code nodig… Van de kast naar de muur. PIN code aangevraagd via de post en gekregen.

En nu maar wachten, blijkbaar.

Het duurdere tarief van XS4ALL heb ik altijd voor lief genomen en verdedigd naar derden als redelijk ivm technisch feilloos werken en goede klatenservice. Uit ervaring moet ik nu concluderen dat Telfort op beide fronten XS4ALL heeft ingehaald. Als ‘technisch mannetje’ in de familie heb ik 3 overstappen naar Telfort begeleid en 2 naar UPC. Beide probleemloos. Ik heb iets om over na te denken XS4ALL en hopelijk jullie ook.

Nogmaals: “Een technisch probleem of puzzel is onze passie”, maar hoe lang mag je puzzelen?

Groet,
Marco
 
decbbe9015
Wat een absurde verkooppraat zeg. Stapte je over van KPN internet of betaalde je al aan XS4ALL voor ADSL Van KPN? (product van voor 2007).

Zeker in het eerste geval klinkt het alsof er een verkoper een bonus wou halen. Er is geen reden waarom je dat traject zou volgen met downgraden; zelfs als er een technisch probleem is met het orderproces, dat kan toch nooit langer dan een werkdag duren voordat het is opgelost. Dan kan de bestelling altijd nog worden ingevoerd, in één keer correct.
 
aur
Hallo D.,

ADSL werd rechtstreeks afgenomen van KPN. Het werkte allemaal feilloos maar de kosten werden voor deze tijd wat veel (25,- KNP en 27,- xs4all excl. KPN vast bellen). Internet is ook het probleem monenteel niet, dat werkt vanaf de oversluitdatum (27 juli) prima.

Het probleem is denk ik dat xs4all mijn telefonnummer niet heeft geregistreerd en dat het nummer vervallen is. Prima dat ze dat proberen op te lossen maar kom er dan eerlijk voor uit en bied (tijdelijk?) een ander nummer aan. Nu moet ik bellen met een aangeschafte pre-paid telefoon (waarvoor xs4all tzt een rekening kan verwachten).

Groet,

Marco
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zwaar teleurgesteld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie