obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Opname funties TV
rikken60
De huidige opname functies van XS4ALL zijn heel beperkt, zitten ook VEEL software problemen in. Zo is het bv niet mogelijk een lopende opname te stoppen en te verwijderen. Een opname loopt door tot het einde en kan dan pas verwijderd worden. Heel vervelend omdat een opname standaard 15min doorloopt, een opvolgend programma kan dan niet handmatig opgenomen worden. Ik heb diverse problemen met de servicedesk besproken maar helaas, er worden de komende tijd geen oplossingen verwacht. Voor mij onacceptabel, ga mijn abo bij XS4ALL heroverwegen. Dit klinkt zwaar maar de opname functie is niet het enige probleem met XS4ALL, ook de beeldkwaliteit van de standaard definitie zenders is slecht.
 
pbogaart
Ook ik heb steeds meer problemen met TV van XS4all !
- Repeterende opnames zijn niet meer mogelijk.
- Opnames starten te laat of eindigen te vroeg.
- Bij spelen opnames steeds vaker een zwart beeld.
- WebTV werkt niet op Linux (wat heb ik er dan aan).
- WebTV werkTE op mijn Android Tablet. Nu niet meer, vermoedelijk door die 'cookie vraag'.

Ik heb al bijna 10 jaar een XS4all contract. Bewust gekozen voor kwaliteit, niet voor de prijs. Sinds KPN XS4ALL heeft overgenomen holt de kwaliteit omlaag en blijven de prijzen stijgen. Ook ik overweeg om mijn abonnement op korte termijn te beeindigen.
Andere providers (kabel/glas/adsl) hebben naar XS4all gekeken en hebben de (vroegere) kwaliteit overgenomen, meestal nog goedkoper ook.
Heeft iemand dezelfde ervaringen? Misschien is XS4all nog op het goede pad te brengen!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opname funties TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
opname vooruit en terugspoelen Instelling problemen : 2 15 sep 2018
Foutcode na opname TV Problemen : 1 30 okt 2016
Opname plannen Klacht over XS4ALL : 1 10 mei 2016
geen opname kunnen plannen TV Problemen : 3 06 apr 2015
Arnhem: storing in televisiegids. Maandagavond op TV1 niets beschikbaar. Lastig opname instellen. Storing : 1 14 apr 2013
Advertentie