obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
 Onderwerp afdrukken
Fritz box 7360 werkt niet
mastrigt
Ik heb sinds enkele dagen tv van xs4all (ik heb al telefoon en internet van hen). Het nieuwe modem (fritz box 7360; ik heb nu 7340) werkt echter niet. Een meneer van de helpdesk kwam tot de conclusie dat het modem steeds zoekt naar mijn timecapsule (ik heb een mac met timecapsule). Vroeger had ik dit probleem niet als ik van modem veranderde. Afijn, de meneer vond dat ik het zelf maar uit moest zoeken, omdat het te maken heeft volgens hem met een proxy (ik heb geen idee wat dat is). Ik heb dus een mac met een timecapsule voor het maken van back-ups en het nieuwe modem doet het niet. Weet iemand een oplossing, of zal ik maar gewoon de gratis monteur van xs4all laten komen?
 
Access
Zet ook eens alle apparatuur uit. Zet dan alles weer aan, te beginnen met de fritzbox, daarna je mac.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
mastrigt
Het is opgelost m.b.v. de helpdesk van xs4all; ik moest mijn telefoonnummer resetten in mijn profiel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritz box 7360 werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Advertentie