obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je ervaringen en problemen met de gratis beveiligingssoftware van XS4ALL
 Onderwerp afdrukken
Firewall verdwenen na update F-Secure
ArchStanton
Òp 12 november 2012 is F-Secure ge-updated naar versie 12.62.109. Bij de update is de hele firewall verdwenen en vervangen door 1 pagina waar je alleen de Windows Firewall kunt in-of uitschakelen. Ik heb al een klacht gestuurd naar XS4All dat ik dit niet pik en dat ze maar weer een ander Internet Security programma moeten kiezen, liefst één dat niet zoveel beslag legt op resources. In principe levert het programma nu dus alleen nog Virusbescherming (en browser protection en parental control, als je dat gebruikt.)
 
fmrama
Inderdaad, wat is dit nu weer voor een actie van xs4all. Zonder de klanten in te lichten. Wat was er mis met de vorige? Weer een goedkope deal gesloten. Ik ben benieuwd wat ze eraan gaan doen.
Als de windows firewall hetzelfde bood, maar neen.

Vr.gr.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 13 2012 11:08:27:
Kijk eens onder deze link. Blijkt een bewuste keuze van f secure om terug te vallen op de windows firewall. Staat ergens in een reactie.

https://groups.google.com/forum/?from...hGv_8z8WRA

Als dit zo blijft dan eens kijken hoe het werkt anders denk ik er toch aan iets anders te kiezen/kopen.

vr.gr.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 13 2012 11:49:45:
En deze link:

http://download.cnet.com/8301-2007_4-...mpetitive/

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 13 2012 11:51:15:
Blijkt toch niet sec de windows firewall te zijn , maar ook wat aanpassingen vanuit f secure als ik het verhaal goed begrijp.
Gewijzigd door fmrama op 13 november 2012, 11:51
 
ArchStanton
Ik heb die bespreking op cnet.com gelezen en ben het er totaal niet mee eens, Ik wil een firewall die ook outbound kan blokkeren, want ik wil zélf uitmaken welk programma op internet mag en welk niet. Ook het stukje over lage resources ben ik het niet mee eens. Ik heb een actuele computer met een quadcore processor, en als F-Secure aan het scannen is kan ik bijna niks anders meer doen. zelfs het opstarten van een browser duurt 5x langer als anders. Ik hoop dat XS4All dit wanprodukt gauw overboord gooit. Je betaalt er tenslotte wel voor via je dure abonnement, dus dan verwacht je wel wat goeds.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firewall verdwenen na update F-Secure', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Firewall (uitgaand) Fritzbox : 6 05 mrt 2022
Update playstote Fritzbox : 1 15 jan 2022
F-Secure Banking Protection banner beveiligingssoftware : 5 08 feb 2021
IPv6 firewall problemen Fritzbox : 6 30 dec 2020
Traag updaten F-Secure SAFE beveiligingssoftware : 1 26 dec 2020
Advertentie