obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
aansluiting tv telefoon internet radio
moens
BoxingHeb nu een maand last van uitval van verbinding xs4all. daarvoor 9maanden alles ok. behalve de telefoon dan. heb nu genoeg gedaan om het op te lossen met xs4all. maar er gebeurd niks. Zal nu mijn rechtsbijstandverzekering er op zetten om mijn contract op te zeggen . en al de kosten op jullie verhalen. ga zeker ook een contact leggen met Radar ik ben er achter gekomen dat ik niet de eenige ben. Jammer dat van jullie kant zo passief word gereageerd. alleen de standdaart antwoorden asl klapperrende lijn, ik verbind je door met helpdesk. geef je relatie niummer door en daarna niks. laatste uur 10 keer uitval van xs4all gehad.
 
Spok
hallo hier zelfde probleem waar vond jij nog meer er over we moeten mensen echt xs4all gaan af raden zeker tv dis te erg voor woorden wat een ........ ik ben nu 3 suport tikits verder ze hebben zelfs de afstand aan gepast ruim 10 mb minder door tv en iedere 2 uur reset
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiting tv telefoon internet radio', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Telefoon Fritzbox : 13 17 jun 2022
Telefoon op mobiel Algemeen : 4 12 apr 2022
Problemen met Internet TV TV Problemen : 3 19 dec 2021
Radio luisteren via optische digitale in-/uitgang? Algemeen : 5 26 jun 2021
xs4all geeft toe: geen stabiel internet Klacht over XS4ALL : 2 05 mei 2021
Advertentie