obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
 Onderwerp afdrukken
Linux en webtv xs4all
Opvolger
Hallo allen,

Xs4all maakt het voor mij niet mogelijk om tv te kijken op mijn pc. Draai al jaren met plezier Linux op mijn computer en laptop thuis.
Toen ik TV van xs4all bestelde leek mij dat heel wat, TV kijken op mijn laptop/pc. Maar helaas. Het mag alleen werken op mijn tablet.

Waarom mag het dan wel op android werken en niet op Linux? Zoveel zal het toch niet schelen. Moonlight werkt op zich goed, alleen jammer dat het niet ondersteund word.

ik mag het doen met "Linux gedetecteerd. De gebruikte DRM methode word meestal niet ondersteund op linux."

Ben tevens van plan een mail te sturen naar xs4all. Want nergens op hun website staat dat Linux niet ondersteund word. Vind het toch wel erg jammer en vervelden.

http://www.xs4all.nl/klant/televisie/webtv/

Hebben meer mensen dit probleem?
 
wsvries
xs4all e.a: wel zelf (gratis) open source gebruiken, maar er niks aan ondersteuning voor terug doen.
 
aardbewoner
Net als de modems en help files alleen WC en MAC.
Gelukkig modems nu zelf kunnen updaten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Linux en webtv xs4all', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie