obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
 Onderwerp afdrukken
TVE vs. Antena 3 Internacional
Kielman
XS4All heeft per 24 januari 2013 het Spaanstalige TVE uit het basispakket verwijderd en Antena 3 Internacional hiervoor in de plaats toegevoegd. Wat ik tot nu toe van Antena 3 Internacional heb gezien vond ik niet echt geweldig. Antena 3 Internacional komt op mij nogal ordinair over. TVE heeft volgens mij meer klasse, een hoger niveau. Ik kijk het nog even een paar weken aan en beslis dan of ik contact ga opnemen met XS4ALL om ervoor te pleiten TVE weer in het zenderpakket op te nemen. Iedereen die TVE graag terug wil hebben in het basispakket roep ik op hetzelfde te gaan doen.

Kan zijn dat ik er naast zit met mijn mening. Dat moet de komende weken blijken. Ik hoor graag van anderen, die het ook fijn vinden om naar een Spaanstalige zender kijken, hoe zij erover denken. Bij voorbaat dank.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TVE vs. Antena 3 Internacional', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie