obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Geen DSL verbinding
Co
Sinds gisterochtend 09.00 uur heb ik thuis geen internet verbinding meer.
Ik heb dus gistermiddag de xs4all helpdesk gebeld en die hebben uiteindelijk een ticket aangemaakt om dit probleem door KPN op te laten pakken.

Tot op heden heb ik nog steeds geen internet thuis. Navraag bij de helpdesk leverde het volgende antwoord op:

Op dit moment is uw ticket doorgezet voor verder onderzoek van uw verbinding tot aan
de kabelverdeler. Dit staat gepland voor 12-3-2013. Het onderzoek is dus gaande. Aan
het ticket is een 06 nummer van u verbonden en u zult middels sms updates ontvangen
over de status van dit onderzoek.

Dit houdt dus in dat ik minimaal 1 week verstoken blijf van internet op mijn huis adres. Heel vervelend daar wij geen andere mogelijkheden thuis hebben om internet te benaderen.
Ik ben al heel lang klant van xs4all en kpn en vind het jammer dat service steeds meer op de achtergrond begint te raken.

Heeft iemand anders ook deze problemen?

Gelukkig kan ik op mijn werk wel gebruik maken van internet, misschien komt mij de komende week nog wel een aanbieding tegemoet van een andere provider die zijn klanten niet zo lang laat wachten als de techniek hem in de steek laat.
 
fmrama
Ik begrijp dit soort dingen van xs4all niet. Ze schermen toch zo dat ze nieuwe klanten binnen 1 dag internet kunnen geven. Waarom moeten bestaande klanten dan zolang wachten.
Ik hoop voor je dat het snel is opgelost.
Vr.gr.
 
Co
En sinds gisteravond heeft iemand in de centrale ineens de juiste stekker weer in de socket geplaatst.

08.03.13 21:55:15 Internet connection established successfully. IP address: XX.XXX.XXX.XXX, DNS server: 194.109.6.66 and 194.109.9.99, Gateway: 194.109.5.219, Broadband PoP: dr5.d12
08.03.13 21:55:11 DSL is available (DSL synchronization exists with 39380/5224 kbit/s).
08.03.13 21:54:43 DSL synchronization starting (training).

Voor diegene die de storing heeft verholpen, bedankt
 
fmrama
Mooi dat het weer werkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen DSL verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
1750E verliest verbinding elke 12 uur WiFi : 11 15 dec 2021
xs4all geeft toe: geen stabiel internet Klacht over XS4ALL : 2 05 mei 2021
Televisie-app geen beeld op iPad TV Problemen : 1 05 apr 2021
plex.server. geeft alleen maar indirecte verbinding bij vrijgeven poort 32400 op modem? Nieuws Server : 2 27 dec 2020
Wel verbonden, geen internet (wel via gastennetwerk) WiFi : 4 29 nov 2020
Advertentie