obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Video streamen via netwerk met Fritzbox 7360
martijnderiet
Ik heb een vraag;
Ik zou graag video streamen over het netwerk op mijn Philips SmartTV. Is dit mogelijk? En zo ja, hoe dan?
Ik zat eerder bij Ziggo, daar was het een kwestie van zowel de tv als de pc/NAS op de router inpluggen en klaar. Op de tv kon ik dan de pc of NAS selecteren, een film kiezen en afspelen. Dit lijkt niet meer te werken. De tv "ziet" nog wel de andere apparaten, en de bestanden hierop, maar kan ze niet meer afspelen.

Als ik inlog op de FritzBox ziet hij wel de PC, maar niet de NAS (is op LAN-poort aangesloten).

Weet iemand wat er aan de hand is?

Ik heb een Philips SmartTV, MyBook Live Duo en een pc met LAN-verbinding (het maakt mij niet uit of ik de pc of de NAS gebruik om bestanden te streamen).

Bij voorbaat bedankt voor de hulp!
 
Access
Heb je het kabel modem vervangen door de Fritzbox? Of plug je nu alles in op de Fritzbox. In dat geval is er ergens een instelling in de fritz!box niet ok.

Heb je je router weer achter de fritzbox aangesloten?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
martijnderiet
Ik heb nu alles in de FritzBox ingeplugd. Zowel tv, NAS als PC op LAN-poorten. Denk ook dat het een instelling is die fout zit, want ik kan wel gewoon streamen op de laptop via wifi.
 
Access
Had je een aparte router? Hang die er dan eens tussen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
martijnderiet
Ik had in de oude situatie ook alleen de modem (Ubee van Ziggo). Hoe kan ik die hieraan hangen? (sorry, complete n00b op dit gebied)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Video streamen via netwerk met Fritzbox 7360', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7583 Fritzbox : 558 12 aug 2022
Eufy Video deurbel <> Fritz!box 7590 Domotica : 14 25 jun 2022
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 jan 2022
Fritzbox Algemeen : 4 16 okt 2021
Tips voor Fritzbox 7590 en en de Repeater 2400 Fritzbox : 2 07 okt 2021
Advertentie