obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Van ADSL naar VDSL = 2 weken geen internet?
hrdl
Hallo allemaal,

Ik ben al jaren bij XS4ALL. Gewoon basis abonnement van 8mbit down en 1 up. Maar omdat ik te ver van de centrale woon krijg ik in de praktijk maar 4mbit down en 1 up.

En toen kwam VDSL! Daarmee kan ik wel de snelheid halen waarvoor ik al jaren 30 euro per maand betaal. Ik heb dus omzetting van ADSL naar VDSL aangevraagd zonder verdere wijziging in mijn abonnement.

De omzetting zou op 22 maart plaatsvinden. Op die dag ging mijn DSL inderdaad 'down'. Later die dag kreeg ik een mail van XS4ALL dat de oplevering werd uitgesteld tot dinsdag 26 maart. Ik niet blij maar goed.

Op maandag 25 maart kreeg ik weer een mail: oplevering naar vrijdag 29 maart. Een week geen internet! Dus maar eens gebeld met XS4ALL. Men vond het vervelend en beloofde een mail aan KPN te sturen dat vrijdag 29 maart echt gehaald moest worden. 'doorgaans werkt dat' werd er aan toegevoegd. En:' als het vrijdag niet lijkt te gaan lukken, belt u ons dan zodat we iets voor u kunnen regelen'

Na een week zonder internet (behalve mijn Telfort telefoon, ook KPN) brak vrijdag 29 maart aan! Gelukkig weer internet? Nou nee, in de loop van de ochtend ontving ik een mail van XS4ALL dat de opleverdatum naar donderdag 4 april werd verschoven. Grrr.

Maar weer naar XS4ALL gebeld om te horen wat men voor me zou gaan doen. NIETS! Men kan niets doen. Nou ja, een tegemoetkoming in abonnementskosten zodra ik weer aangesloten zou zijn. Geen tijdelijke verbinding via een dongel? Nee, dat gaat niet.

Ik ben nu dus uitermate ontevreden. Het is hier al vaker gezegd: nieuwe klanten wordt een werkende verbinding in 1 dag beloofd maar trouwe klanten worden in de wacht gezet. Daar betaal ik XS4ALL niet zo riant voor (want dat is 30 euro per maand voor 8 mbit toch wel, riante vergoeding).

Vervelend is ook dat niemand lijkt te weten waar het probleem ligt.

Ik heb een klacht naar XS4ALL gestuurd en hoop dat men hier goed op zal reageren want als het aan mijn vrouw ligt gaat XS4ALL er uit en komt er een andere provider.

Christiaan uit Koog aan de Zaan
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Van ADSL naar VDSL = 2 weken geen internet?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Van DSL naar Glasvezel XS4ALL Glasvezel diensten : 11 22 mei 2023
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
Wanneer gaat FTTH naar 1 gigabit ipv 500 Snelheid : 11 16 jan 2022
Problemen met Internet TV TV Problemen : 3 19 dec 2021
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Advertentie