obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van XS4ALL. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Ekiga of Linphone gebruiken
aardbewoner
Word langzaam gek , hoe kan ik Ekiga of Linphone zo instellen dat ze mijn xs4all telefoon gebruiken ?
 
wijsneus
Gelukkig is dat niet al te moeilijk:
- maak in de fritzbox een nieuw 'telephony device' aan met als connectie lan/wan, met een wachtwoord.
- het interne nummer is tevens userid op de interne sip server van de fritz!box.
- in linphone of ekiga kan je dan een sip account maken met fritz.box als sip server en bovenstaand userid en wachtwoord.
Dit werkt prima en je pc wordt dan een telefoon in de fritzbox naast je dect telefoons.
Bij mij wil linphone alleen niet (altijd) reageren op inkomende tefoongesprekken
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ekiga of Linphone gebruiken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FR3000 uitsluitend als draadloze brug gebruiken Fritzbox : 3 21 apr 2021
Android mobieltje als DECT telefoon gebruiken op Fritzbox 7590 Eigen telefoon netwerk : 11 23 aug 2020
Seniorentelefoon die te gebruiken is met de Fritzbox Eigen telefoon netwerk : 3 23 sep 2019
Recovery image gebruiken om firmware van de FB 7581 te updaten, hoe doe ik dat precies?updaten Fritzbox : 3 12 dec 2018
FB 7340 voor DECT gebruiken icm FB 7581 Fritzbox : 2 19 jan 2018
Advertentie