obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Fritzbox 7340 soms niet te bereiken
-8-
Sinds kort heb ik problemen met mijn Fritzbox 7340 waarbij hij helemaal niet meer te bereiken is. Ik merkte dit een paar dagen geleden doordat het internet uitviel. Na een reboot van de Fritzbox werkte het weer... voor even. Ook lijkt het net of na elke reboot hij steeds korter werkt. Als de Fritzbox wegvalt is hij ook helemaal niet meer bereikbaar. Ik kan hem dus ook niet vinden en inloggen via de browser en via wifi is hij wel te zien, maar kan er geen verbinding worden gemaakt (vraagt steeds om password). Na installatie van de laatste firmware wordt het ook niet veel beter, hij valt nog steeds weg, maar nu reboot hij vanzelf..
 
fmrama
Zet 'm eens terug naar de fabrieksinstellingen. Dan weer opnieuw instellen. Wellicht helpt dat.
Anders, als ie via xs4all is verstrekt , met hun contact opnemen. Dan zullen ze 'm vast wel vervangen.
Vr.gr.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox 7340 soms niet te bereiken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7583 Fritzbox : 558 12 aug 2022
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 jan 2022
Fritzbox Algemeen : 4 16 okt 2021
Tips voor Fritzbox 7590 en en de Repeater 2400 Fritzbox : 2 07 okt 2021
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Advertentie