obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
 Onderwerp afdrukken
Beeld sd zenders slecht, na reset goed?
rikken60
Zijn er andere XS4ALL (en KPN) gebruikers met een VIP1853 waarbij het beeld van de sd zenders slecht is, en waarbij het hd beeld goed is? Ik heb het volgende gevonden: zet de settopbox op een sd zender, bijv een regionale zender met veel tekst, vaak overdag. Zet de box met de schakelaar achterop uit (niet met de toets bovenop op standby zetten). Wacht een minuutje en zet de box weer aan. Na een tijdje is de box opgestart en staat de sd zender weer op het scherm. Valt het op dat het beeld nu beter is? Schakel over naar een hd zender. Ga nu weer terug naar de sd zender. Is het beeld nu slechter? Let daarbij eens vooral op de tekst, zijn er in de letters stukjes verschoven? Dit is een probleem die in de VIP1853 zit. Maak hier een storingsmelding van bij KPN of XS4ALL. Ik heb dit effect ook in een KPN winkel gezien. Omruilen van de box heeft geen zin, ik heb er meerdere gehad en ook een monteur van Guidion heeft dit probleem gezien en kan dat niet oplossen. Het heeft ook niets met het merk tv te maken, ik heb het bij Philips, Samsung, JVC en Sony gezien, met verschillende VIP1853 boxen. De experts van KPN kunnen het probleem niet oproepen maar ik weet zeker dat dit een algemeen probleem van de VIP1853 is. Bij meerdere klachten gaat de KPN verder met onderzoeken. En ga je het probleem melden, geef dan ook aan dat het probleem bij XS4ALL en KPN bekend is.
Ik heb een 3 in 1 glasvezel abo bij XS4ALL.
 
Yobotje
Wat is een SD zender?
Groet, Theo
 
rikken60
Een sd zender is een zgn standaard definitie zender, dus eigenlijk een normale zender. Geen hd dus.
 
niet 4 ALL
Ja deze Motorola heb ik ook en een slecht TV beeld met glasvezel ook !
Ik heb ook en klacht ingediend bij Klachtenkompas en bericht ontvangen dat het probleem niet opgelost kan worden ...
Op Klachtenkompas las ik dat uw probleem is opgelost door een andere TV ontvanger.
Welke hebt u nu waardoor uw TV beeld goed is ?

Met vriendelijke groet
 
rikken60
Ik heb een ander type ontvanger gekregen, deze is normaal gesproken nog niet via XS4ALL te krijgen, bij hoge uitzondering eentje via KPN gekregen. Dit nieuwe type is over een tijdje ook door XS4ALL te leveren, nog even wachten dus.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beeld sd zenders slecht, na reset goed?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Televisie-app geen beeld op iPad TV Problemen : 1 05 apr 2021
Beeld bevriest Klacht over XS4ALL : 12 18 aug 2020
Love nature 4K zwart beeld! Algemeen : 3 08 mei 2020
opgenomen programma afspelen werkt niet goed. Algemeen : 9 14 apr 2020
Advertentie