obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
Bewaren van opnames
Ard
XS4all legt een beperking op aan de opslagruimte die ik in de cloud mag gebruiken voor mijn opnames. Dat snap ik en vind ik terecht. Maar ik begrijp niet waarom er dan ook nog een tweede beperking wordt opgelegd: ik mag mijn opnames maar gedurende een bepaalde tijd bewaren. Deze tweede restrictie voegt niks toe aan de eerste, maar beperkt mij ernstig in mijn vrijheid. Ik begrijp niet waarom xs4all bepaalt dat ik - bijvoorbeeld - mijn Jacques Brel-opname na een jaar niet meer mag bekijken. Een argument dat de klantenservice naar voren schuift, namelijk dat hun ervaring leert dat de meeste mensen na een jaar een opname niet meer bekijken, snijdt natuurlijk geen hout. Ook al zou ik de enige zijn: zolang ik niet meer ruimte op de server van xs4all inneem dan mij is toegestaan - en dat kan ik niet - zie ik geen reden waarom ik Brel niet langer dan een jaar mag bewaren. Wie heeft er dan last van?
 
Czhp10
Ik begrijp ook niet waarom er aan welk bestand dan ook een maximale opslagduur zou zitten "in de cloud" , het type bestand of de inhoud ( mits legaal natuurlijk"zou niks mogen uitmaken..
 
fulco
Dat vind ik ook een groot nadeel van die "cloudopnames". Ik weet alleen niet wat we er tegen kunnen doen.
Met meerdere mensen klagen misschien?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bewaren van opnames', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
opnames Algemeen : 6 11 dec 2021
Opnames niet via tv ontvanger maar wel via App te zien TV Problemen : 3 01 sep 2020
"orphan" geplande serie opnames TV Problemen : 1 05 nov 2018
Opnames terugkijken op PC Klacht over XS4ALL : 2 18 jun 2018
Opnames handmatig inplannen Basispakket : 3 15 nov 2016
Advertentie