obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van XS4ALL. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
VoIP voicemails via mail worden dubbel verzonden
Lupercus
Ik heb 2 telefoonnummers, en bij beide heb ik hetzelfde probleem. Ik laat een ingesproken voicemail verzenden per email (WAV) naar mijn mail account, maar die voicemails worden altijd dubbel verzonden.
Heeft iemand anders met ditzelfde probleem dit op de een of andere manier kunnen oplossen?

Thanx bij voorbaat
 
Yobotje
Ik heb hetzelfde verschijnsel maar weet niet hoe dit te voorkomen.
Groet, Theo
 
Gondelier
Waarschijnlijk staat er bij de PUSH service in de FB een e-mailadres, en ook bij het antwoordapp: doorsturen naar e-mailadres. HET KAN ZIJN dat die twee elkaar in de weg zitten. Let op !! het is maar een suggestie hoor. Groet, Gondelier.
 
Lupercus
Had Xs4all gebeld, het probleem lijkt te zijn dat de VoIP provider in Frankrijk dezelfde WAV (ingesproken bericht) twee maal aanbiedt aan de mailserver van Xs4all.
Xs4all heeft een service ticket bij hen aangemaakt, maar in het algemeen schijnen die zeer traag te reageren.
Groet!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VoIP voicemails via mail worden dubbel verzonden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V-mail via E-mail Algemeen : 20 20 aug 2022
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
foutmelding 552 5.2.0 bij doorzenden mail Algemeen : 3 27 jul 2021
Using separate VOIP Device with DECT Capable Fritz!Box Eigen telefoon netwerk : 1 22 apr 2021
Vreemd probleem met VoIP in combinatie met pfSense bij XS4ALL Eigen telefoon netwerk : 2 21 jun 2020
Advertentie