obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Diverse websites niet te benaderen
HenkH
Ik kan nu al ongeveer twee weken diverse websites niet benaderen, dit geldt bijvoorbeeld voor rabobank.nl, telegraaf.nl, enz.
Na uit- en weer inschakelen van de Fritzbox heeft het weer even gewerkt, maar inmiddels is het weer bagger en werkt uit- en inschakelen ook niet...
Telefonisch contact met de helpdesk van xs4all heeft geen soelaas geboden, betreffende medewerker vond het maar een vreemd verhaal en kon niets voor me betekenen.

Iemand enig idee wat ik moet ondernemen om van dit hoogst vervelende probleem af te komen? Ligt het aan mijn verbinding (xs4all zegt van niet), of misschien aan de Frirzbox? Iemand ervaring met dit probleem en de oplossing ervan?

B.v.d., Henk
 
Access
Heeft de Fritzbox een interne firewall? Kun je de firewall op low zetten?
Bij ziggo geeft de ingebouwde hardware firewall van de ubee en cisco modems ook dergelijke problemen zoals je beschrijft. Oplossing is de firewall setting op low te zetten.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
trebor
Ik heb precies hetzelfde: geen rabobank.nl en geen telegraaf.nl en veel sites komen wel door maar extreem traag.

Ik denk dat ik ook weet wat de oorzaak is: een upgrade van mijn FRITZ!Box Fon WLAN 7170 Annex A naar firmware version 58.04.85, gisteren. SIndsdien doet het probleem zich voor.

Een downgrade kan ik niet vinden. En nu kan ik niet meer bankieren: een tamelijk groot probleem dus.
 
trebor
Update: opgelost.
Na inloggen via browser op menu van fritzbox (Advanced settings/Internet/Online monitor) op knop Reconnect drukken en de adsl verbinding wordt gereset. Dit loste alles (voorlopig) op.

NB vreemd genoeg hielp het softwarematig resetten van de hele modem en het fysiek aan en uitzetten van de modem dus niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Diverse websites niet te benaderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Mesh lukt niet Fritzbox : 9 20 nov 2020
Arris 2952 luistert (luisterde) niet Algemeen : 7 22 okt 2020
Advertentie