obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
webtv: kan canvas en bepaalde andere zenders niet ontvangen! rara hoor kan dit?
canvas
Met webtv op meerdere devices geprobeerd om bijvoorbeeld canvas te kijken. Lukt gewoon niet.

Krijg melding dat url niet op server is gevonden. Veel zenders zijn echter goed te kijken alleen bepaalde zenders niet.

Heb instellingen gecheckt naar kan niets vreemds vinden.

Helpdesk is behulpzaam alleen heeft dit nog niet tot oplossing geleid...

Rara hoe kan dit en heeft iemand idee wat dit zou kunnen zijn?

Groet
Robert
 
louisweismann
ik heb het met de Ipad, maar niet met mijn android tablet (Asus T100) en ook niet op mijn win8 pc. Dus iets met safari en IOS wellicht?
 
louisweismann
heb chrome op de ipad-4 (IOS 7.1.1) geïnstalleerd, maar probleem blijft. Trouwens op mijn tablet heb ik ook Windows 8, dus weet niet zeker of het op een Android tablet wel werkt.
Op mijn Windows 8 en atblet werkt het zowel met internet explorer als google chrome.
Dus ...
 
louisweismann
heb nu de webtv app van xs4all op de Ipad geïnstalleerd en daarmee werkt het wel, vreemd.
Probleem is ieg daarmee opgelost.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'webtv: kan canvas en bepaalde andere zenders niet ontvangen! rara hoor kan dit?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Problemen met downloaden/Unison of andere software Usenet : 5 09 aug 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Mesh lukt niet Fritzbox : 9 20 nov 2020
Advertentie