obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Trage internet verbinding na updates
reneener
Tijdje geleden (4-5 weken) plots heen internetverbinding. Na verschillende keren met helpdesk gebeld werd mij geadviseerd firmware fritzbox te updaten. Gedownload bij vriend en geinstalleerd.

Geen verbinding. Weer bellen. Mededeling dat een poort openstaat, zou gerest worden en zou bericht krijgen. Geen bericht dus zelf gebeld. Oeps, miscommunicatie, foutje bedankt maar geen internet. Twee dagen later na bellen probleem opgelost.

Ongeveer in dezelfde tijdsperiode verhoging internetsnelheid. Sindsdien toenemende problemen met browser (IE en chrome)

Wil verbinding maken met site, bij chrome verschijnt dan linksonder in beeld "host vaststellen" Soms verschijnt pagina maar vaak mededeling geen verbinding of kan pagina niet vinden. Zelfde probleem bij IE

Heb inmiddels mail gestuurd en ook antwoord gekregen. Wordt mij gevraagd wederom contact op te nemen met helpdesk. Mail teruggestuurd dat ik prepaid bel en al ongeveer euro 30 heb gebeld. Aub verzoek mij te bellen, Wacht op antwoord.

Altijd tevreden geweest met XS dus hebben voordeel van twijfel, Voorheen altijd Ziggo gehad, nooit dit soort problemen.

Mijn vraag: Iemand met zelfde probleem (gehad) eventuele oplossing? (DNS probleem bij xs4all ?)

Groet,
Rene
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trage internet verbinding na updates', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mega trage Draytek Vigor 130 XS4ALL met eigen modem/router : 3 03 mei 2022
Problemen met Internet TV TV Problemen : 3 19 dec 2021
1750E verliest verbinding elke 12 uur WiFi : 11 15 dec 2021
xs4all geeft toe: geen stabiel internet Klacht over XS4ALL : 2 05 mei 2021
plex.server. geeft alleen maar indirecte verbinding bij vrijgeven poort 32400 op modem? Nieuws Server : 2 27 dec 2020
Advertentie