Onderwerp bekijken
Usenet en XS4ALL, post hier je ervaringen en hulp vragen met betrekking tot nieuwsgroepen.
Grabit instellen
|
|
djraymo |
Geplaatst op 01 October 2014, 20:09
|
Activiteit » Zwolle » 8042CS » Internet & Bellen » FRITZ!Box 7340/7360 Berichten: 1 Lid sinds: 01 Oct 2014 |
Hallo, Wie kan mij helpen met het instellen van Grabit voor de Fritz Box. Sinds ik bij XS4all ben kan ik niet meer goed downloaden via Grabit. Het rare is dat hij bijvoorbeeld muziekbestanden MP3 (wel ingepakt met rar) wel download maar grotere bestanden niet. Foutmelding is "Article not found". Dit doet hij bijna bij alle films. Soms pakt hij wel een paar bestanden maar de meeste niet Alvast bedankt Raymond |
|
|
Access |
Geplaatst op 20 October 2014, 16:47
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet,TV & Bellen » FRITZ!Box 7340/7360 » Asus RT-AC87U » Erediv Live+Sport1 » Motorola VIP1963 Berichten: 307 Lid sinds: 29 Dec 2008 |
Tja article not found heeft niets met je instellingen van grabit te maken maar meer met de beschikbaarheid van het bestand op de server. Heb je een fatsoenlijke payserver? Of gebruik je de nieuwsgroepen van xs4all? Met een payserver grotere kans dat de binaries er wel zijn, maar tegenwoordig worden zaken snel off line gehaald na "notice and takedown" notificaties. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Grabit instellen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Synology NAS instellen op FritzBox is uitdaging! | Fritzbox | : 2 | 26 Jul 2020 |
VPN instellen op 7490 | Instelling problemen | : 2 | 25 Aug 2018 |
xs4all gegevens nodig bij modem instellen? | Fritzbox | : 6 | 27 May 2018 |
FritzBox 7581 instellen als repeater | Fritzbox | : 3 | 07 Dec 2017 |
F-secure blijft zeuren over instellen SafeSearch | beveiligingssoftware | : 5 | 16 Jul 2017 |
Advertentie