obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Website onbereikbaar via XS4ALL?
Stan
Dag mensen,

Zou er iemand met internet van XS4ALL eens kunnen kijken of de website www.fitnessplanetxl.nl geopend kan worden? Of dat men dan op de homepage van de webhosting uitkomt (Pcextreme)?

Het lijkt zeer onwaarschijnlijk, maar ik wil toch even uitsluiten dat de DNS geen probleem is.
 
Access
Via Ziggo zie ik de goede website, www.fitnessplanetxl.nl
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Stan

Quote

Access schreef:

Via Ziggo zie ik de goede website, www.fitnessplanetxl.nl


Bedankt voor de check!! Het is nu bijna zeker de DNS server van XS4ALL. De rest werkt allemaal en volgens de hosting ook geen zichtbare problemen.
 
Access
Je kunt ook nog proberen met alternatieve dns servers van google en opendns.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Stan

Quote

Access schreef:

Je kunt ook nog proberen met alternatieve dns servers van google en opendns.


Dank voor de tip. Dit had ik al meteen gedaan. Ook nog gecheckt met websites die screenshots maken of waar je kunt surfen via proxy. De mensen waar dit gebeurd hebben waarschijnlijk toevallig beide te maken met verkeerde DNS instellingen of wellicht een virus/malware. Zij nemen nu zelf contact op met XS4ALL.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Website onbereikbaar via XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie