obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
traag internet
timvdd
Wij hebben thuis een FRITZ!Box Fon WLAN 7360 en een pakket van XS4ALL nu merk ik de laatste tijd dat het internet hiervan heel stroef loopt:
Vaak bericht dat de verbinding onstabiel is.
Een erg lage download snelheid, http://prntscr.com/5klo8n

Ik weet niet precies waar het aan ligt en hoe hoog de download snelheid eigenlijk zou moeten zijn maar ik ben geen enkele keer zo een lage snelheid in een abonnement tegen gekomen.

Weet niet of iemand tips heeft of advies
In ieder geval bedankt!

Tim
 
jvdo
Voor deze dingen vind ik de helpdesk toch altijd de beste bron. Ze kunnen tijdens het gesprek bekijken hoe het zit met de centrale in jouw buurt en je kunt een aantal dingen met ze doornemen. Dat is de kortste weg in het elimineren van allerlei oorzaken. Ik zag je screendump en verbaas me over die enorme uploadsnelheid. Terwijl ik met het 'midden'pakket- ik ben de naam ff kwijt (comfortabele download van rond de 20 Mb/sec) maar zo'n 1 à 2 Mb haal, heb jij rond de 9!
Gewijzigd door jvdo op 25 december 2014, 11:55
 
timvdd
daarom snapte ik ook niet hoe het kan dat er met zo een hoge uploadsnelheid zo een relatief lage download snelheid zit
 
jvdo
Ja, dus straks na de kerst eens even bellen hoe het zit met de 'power' in de centrale, de afstand naar jouw aansluiting en wat je daar normaliter mag verwachten. Als dat niet deugt moet er een monteur kijken en het een en ander omknutselen. Komt vast en zeker goed.
 
multigeo
Ik heb dit verschijnsel eerder meegemaakt.
Er was toen een storing in de centrale.
Na actie van KPN (aangestuurd via XS4ALL) was het snel opgelost.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'traag internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met Internet TV TV Problemen : 3 19 dec 2021
xs4all geeft toe: geen stabiel internet Klacht over XS4ALL : 2 05 mei 2021
Traag updaten F-Secure SAFE beveiligingssoftware : 1 26 dec 2020
Wel verbonden, geen internet (wel via gastennetwerk) WiFi : 4 29 nov 2020
Internet valt uit (nieuwe klant) Algemeen : 11 07 okt 2020
Advertentie